Lech jest najbardziej medialny w Polsce

Według raportu przygotowanego przez agencję Press-Service Monitoring Mediów Lech Poznań może się pochwalić największą w Polsce ilością publikacji w mediach za rok 2011. Kolejorz wyprzedził pod tym względem Wisłę Kraków i Legię Warszawa.


Jak skrupulatnie wyliczyli specjaliści z “Polskiej Piłki” w minionym roku ukazało się aż 29, 9 tysięcy artykułów na temat klubu, co średnio daje pokaźną liczbę 2,5 tysiąca artykułów miesięcznie. Dla porównania o drugim klubie Wiśle Kraków napisano 29,4 tysiące razy, a o trzecim, czyli Legii Warszawa – 27,5 tysięcy razy.

 

Władze klubu są dumne z rezultatu i uważają, że to efekt ciężkiej pracy zawodników Kolejorza, którzy w pierwszym półroczu 2011 wygrywali mecz za meczem. Wprawdzie druga połowa roku wyglądała już pod tym względem znacznie gorzej, jednak w ostatecznym podsumowaniu okazało się, że sukcesy pierwszego półrocza wystarczyły, by zdobyć tytuł najbardziej medialnego klubu w Polsce.