Lech Pils nowym sponsorem Lecha Poznań

Lech Pils i Lech Poznań dziś połączyły siły. Zgodnie z umową zawartą pomiędzy KKS Lech Poznań a Kompanią Piwowarską, marka piwa Pils od 1 lipca będzie sponsorem premium drużyny z Bułgarskiej. Na podstawie porozumienia Lechici przez najbliższe trzy lata będą grali z logo Lecha Pilsa na spodenkach.

To jednak nie wszystko. Na stadion po wielu latach wróci piwo, a przed obiektem powstanie całoroczna Strefa Lecha Pilsa. W wyniku współpracy z Kompanią Piwowarską po raz pierwszy od wielu lat podczas meczy KKS Lech Poznań na stadionie będzie można kupić piwo. Będzie to tzw. „piwo stadionowe” o obniżonej zawartości alkoholu.

Nowelizacja Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych oraz niektórych innych ustaw z 31 sierpnia ubiegłego roku dopuszcza sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów o zawartości alkoholu nie przekraczającej 3,5% podczas imprez masowych – w tym także wydarzeń sportowych. Dlatego Kompania Piwowarska na wszystkich meczach Kolejorza będzie prowadziła na stadionie sprzedaż piwa swoich marek, które spełniają ten wymóg, czyli: Lecha Shandy (nowość będąca mieszanką piwa Lech i lemoniady), Lecha Free (piwo bezalkoholowe) oraz Tyskie Jasne Lekkie 3,5%.

Ponadto, dzięki Lechowi Pilsowi teren przed IV trybuną Stadionu Miejskiego zamieni się w prawdziwą Strefę Lecha Pilsa, tętniącą życiem zarówno przed meczami jak i po. Działająca przez cały rok, ogrzewana zimą Strefa o łącznej powierzchni 600 m2, pomieści ok. 1000 osób. Znajdą się w niej m.in. stanowiska gastronomiczne i punkty serwowania Lecha Pilsa. Na dużych ekranach będzie można obejrzeć na żywo wszystkie mecze Kolejorza – także te wyjazdowe, a w gronie przyjaciół podyskutować o Kolejorzu. Dla gości Strefy organizowane będą dodatkowe atrakcje. Stefa zostanie uruchomiona w najbliższy czwartek.

Na podstawie zawartej umowy sponsoringowej logo marki Lech Pils pojawi się m.in. na spodenkach meczowych, autobusie klubowym, bandach elektronicznych wokół boiska, plakatach Kolejorza, kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. Lech Pils zyska prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych.

– Dzisiaj skupiamy się przede wszystkim na przyszłości. Otwieramy zupełnie nowy rozdział we współpracy z Kompanią Piwowarską i marką Lech Pils, która podobnie jak nasz klub jest wizytówką Poznania i Wielkopolski. Cieszymy się z pozyskania nowego sponsora. Dzięki temu możemy skoncentrować się na długofalowych sportowych wyzwaniach, które stoją przed nami – mówi Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes KKS Lech Poznań.

– Lech Pils to piwo, które warzone jest przez Wielkopolan i dla Wielkopolan. Chcemy umacniać wizerunek Pilsa jako marki związanej z regionem i wspierającej to, co dla Wielkopolan ważne i bliskie ich sercu. Dlatego naturalne jest to, że to właśnie Lech Pils sponsoruje klub KKS Lech Poznań, jeden z symboli naszego regionu  – podkreśla Maciej Derda, dyrektor marki Lech. – Dzisiaj otwieramy nową kartę w naszych relacjach. Zrobimy wszystko, aby ta współpraca układała się jak najlepiej i jak najdłużej. Chcemy żeby wykroczyła ona poza ramy zwykłego sponsoringu. – dodaje.

Umowa zawarta pomiędzy Lechem Poznań a Lechem Pilsem obowiązywać będzie przez określony czas. Wchodzi ona w życie 4 lipca 2012 i obowiązywać będzie co najmniej przez trzy lata do 30 czerwca 2015.