Groupon zwróci pieniądze klientom Alba Tour

Zarząd Groupon Polska opublikował oświadczenie,  w którym deklaruje zwrot przynajmniej części kwot zapłaconych przez klientów biura Alba Tour, którzy kupili wycieczki za pośrednictwem portalu.

Oto, co można przeczytać na stronie blog.groupon.pl: “Klienci, którzy wykupili jedną z ofert Alba Tour Polska, jednak nie wpłacili pozostałej kwoty na konto Alba Tour Polska, otrzymają pełny zwrot pieniędzy wpłaconych do Groupon Polska.  

Klienci, którzy dokonali rezerwacji oraz wpłacili pozostałą kwotę na konto Alba Tour Polska, otrzymają do wyboru dwie opcje:

        Propozycję innej, dowolnej oferty turystycznej z katalogu znajdującego się na stronie http://lastminute.groupon.pl i obejmującego oferty największych i renomowanych biur podróży. Do dyspozycji oddajemy klientom co najmniej kilkaset aktualnych ofert w dowolnych terminach. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie będą musieli dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, wystarczy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej. Na wybór oferty klienci mają do 30 dni.
        Pełny zwrot zarówno 30% wpłaconych na konto Groupon, jak i 70% wpłaconych na konto Alba Tour Polska, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą.

W przypadku wyboru oferty zastępczej, prosimy klientów o kontakt pod numerami telefonów 22 255 06 30, 801 081 060 (pon.-pt. 8:00 – 21:00, sob. 9:00-17:00, nd. 12:00-20:00). Nasi doradcy pomogą w wyborze najlepszej oferty.

Klientów, którym przysługuje automatyczny zwrot lub którzy zrezygnowali z oferty zastępczej, prosimy o kontakt z biurem obsługi klientów Groupon pod adresem e-mail info@groupon.pl oraz podanie kodu grouponu, wybranie formy zwrotu płatności (ta sama forma co przy płatności lub środki premiowe Groupon) oraz załączenie dowodu wpłaty na konto Alba Tour Polska.

Zarząd informuje, że przygotowując oferty kierował się przede wszystkim dobrem klientów oraz chęcią odzyskania ich zaufania, bo prawo zobowiązuje firmę jedynie do zwrotu środków wpłaconych przy zakupie kuponu. Dlatego firma postanowiła “wziąć pełną odpowiedzialność za udane wakacje klientów Groupon. Zaistniała sytuacja jest również dla nas przykrym zaskoczeniem, jednak czujemy się w obowiązku pomóc im w tej trudnej chwili i chcemy dołożyć wszelkich starań, aby ograniczyć przykre doświadczenia do minimum”.

Klienci, którzy wykupili wakacje w portalu, moga też zadzwonić na specjalną infolinię weekendową pod numerem 22 496 08 73, czynną w sobotę i niedzielę od 9 do 17.

Czytaj także:

 Marszałek zapłaci za Alba Tour

Jak sprawdzić biuro podróży przed wyjazdem na wakacje?