MTP: cały wachlarz targów!

Poligrafia, reklama, franczyza i… chiński market – wszystkie te imprezy w tym tygodniu zagoszczą na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Weźmie w nich udział ponad 1000 wystawców!

Targi Poligrafia i Euro-Reklama (21-24 maja) skupiają w tym roku 250 wystawców. Prezentują oni na powierzchni przeszło 20 000 m kw. całą gamę nowoczesnych maszyn i urządzeń drukarskich, w tym cyfrowe maszyny do wydruku wielkoformatowego, oraz nowe formy kreacji i rozwiązań reklamowych: od nowatorskich rozwiązań znajdujących zastosowanie w szeroko pojętej komunikacji wizualnej po gadżet i upominki reklamowe. Będzie to wyjątkowe święto branży drukarskiej i reklamy, bowiem Poligrafia świętuje w tym roku swoje 40-lecie.

Ekspozycję targową dopełniają przestrzenie specjalne i program wydarzeń, a nim ważne i ciekawe konferencje, warsztaty i specjalistyczne szkolenia. W ramach strefy DIGITAL PRINTING, która jest salonem wspólnym dla obu wydarzeń targowych, swoją ofertę prezentują firmy zajmujące się cyfrowym drukiem wielko- i małoformatowym, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Wielu emocji dostarczą na pewno Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Polish Car Wrap Championship (paw. 5, sektor G), których organizatorem jest magazyn Visual Communication. Uczestnicy zawodów będą konkurować ze sobą w kilku kategoriach, a także spróbują ustanowić rekord Polski w oklejaniu
na czas samochodu marki Porsche Cayman…

Miedzynarodowe Targi Systemów Sieciowych – Forum Franczyzy (23-25 maja) to szansa dla osób, które chcą rozpocząć własny biznes korzystając ze sprawdzonych procedur i rozwiązań oraz pod szyldem znanej marki. Targi Forum Franczyzy dają możliwość zapoznania się w jednym miejscu i czasie z ofertą ponad 50 systemów biznesowych.

Targi Homelife Show, które odbędą się w Poznaniu w dniach 22-24 maja 2013, są już drugą edycją tego wydarzenia, organizowanego przez grupę Meorient oraz władze miasta Hangzhou na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, będącego szansą dla importerów i przedsiębiorców, którzy chcą czerpać korzyści z potencjału, jaki kryje w sobie Daleki Wschód. Do udziału w tegorocznych targach spośród chińskich firm, które zgłosiły chęć udziału, wyselekcjonowanych zostało blisko 400 wystawców gwarantujących najwyższą jakość produkcji. Chińscy uczestnicy Homelife Show 2013 związani są głównie z branżą tekstylną i odzieżową, ale są wśród nich również producenci elektronicznego sprzętu domowego, kuchennego i łazienkowego, a także mebli, oświetlenia i akcesoriów dekoracji wnętrz.

Targom Homelife Show towarzyszy China-Poland Matchmaking and Investment Forum (22-23.05). Podczas tego wydarzenia eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami na temat współpracy gospodarczej z partnerami z Chin. Jednym z najważniejszych wystawców targów Homelife Show jest Hangzhou Goldfish Electrical Appliance Group Co., Ltd. Ten duży państwowy koncern specjalizuje się głównie w produkcji i sprzedaży pralek, lodówek, sprzętów kuchennych, instrumentów medycznych, artykułów gospodarstwa domowego i części elektronicznych, a także formowaniu wtryskowym i obróbce metali.