Rusza kampania dla polskiej branży mody

Podstawowe założenia programu „Polska Moda” powstały w porozumieniu z producentami, którym zależy na wzmocnieniu pozytywnej opinii na temat jakości i wzornictwa krajowych produktów. Docelowo działania kampanii mają pokazać potencjał polskich marek na rynkach europejskich. – Producentom zależało na stworzeniu rozpoznawalnego znaku, pod którym moglibyśmy wspólnie promować polską modę – wyjaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor Targów Mody […]

Podstawowe założenia programu „Polska Moda” powstały w porozumieniu z producentami, którym zależy na wzmocnieniu pozytywnej opinii na temat jakości i wzornictwa krajowych produktów. Docelowo działania kampanii mają pokazać potencjał polskich marek na rynkach europejskich.

– Producentom zależało na stworzeniu rozpoznawalnego znaku, pod którym moglibyśmy wspólnie promować polską modę – wyjaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor Targów Mody Poznań, koordynator programu „Polska Moda”. – W kampanii nie będziemy reklamować konkretnych marek, lecz ideę kupowania produktów od polskich firm. Pokażemy w niej historię ludzi i przedsiębiorstw, ich zaangażowanie oraz sposób produkcji polskich zakładów, które tworzą fantastyczne kolekcje w trosce o najdrobniejszy detal.

Inauguracja projektu rozpocznie się pierwszego dnia Targów Mody Poznań, czyli 2 września. W uroczystości weźmie udział 900 osób – w tym handlowcy z różnych części świata, projektanci i producenci. Podczas imprezy odbędzie się Pokaz Polskiej Mody, gdzie zostaną zaprezentowane najnowsze kolekcje uczestników programu. Zaplanowane działania promocyjne będą prowadzone dwutorowo, z rozróżnieniem na komunikację skierowaną do właścicieli butików i showroomów oraz do konsumentów ostatecznych.

Efekty kampanii będą widoczne zarówno na targach, jak i na półkach w sklepach odzieżowych i obuwniczych. Od momentu przystąpienia do programu każdy uczestnik będzie sygnował swoje produkty przywieszkami ze znakiem „Polska Moda”, aby wyróżnić pochodzenie towaru. Do klientów będzie również skierowany film promocyjny pokazujący nowoczesne oblicze polskiej branży mody oraz korzyści wynikające z noszenia produktów „made in Poland”. Przystąpić do programu można w każdej chwili. W projekcie mogą wziąć udział projektanci i producenci, których 100 procent produkcji ma miejsce w Polsce.