Chińskie targi powracają do Poznania!

Produkują dla renomowanych marek i sieci, dysponują międzynarodowymi certyfikatami jakości – mowa o około 500 wiodących chińskich producentach odzieży, tkanin, akcesoriów i galanterii, wyposażenia domu, mebli oraz zabawek, którzy zaprezentują swoją ofertę oraz potencjał produkcyjny podczas targów China Homelife Show. Wydarzenie, które odbędzie się w Poznaniu w dniach 27-29 maja będzie okazją do nawiązania kontaktów (i zawarcia kontraktów) dla polskiego biznesu.

Targi China Homelife Show od kilku lat są motorem napędzającym wymianę handlową między Hangzhou a Europą Środkową. W porównaniu z rokiem 2010 eksport z Hangzhou do tego rejonu naszego kontynentu wzrósł o 16,7 proc. Jeszcze bardziej wzrósł w tym okresie eksport do Polski – o 25,6 proc. (z 276 do 404 milionów USD). Wartość kontraktów handlowych wygenerowanych dzięki minionej edycji targów wyniosła 58 milionów USD. W tym roku z uwagi na większą ekspozycję i oczekiwaną większą liczbę zwiedzających (około 2100 handlowców przyjedzie w ramach programu hosted buyers z Albanii, Białorusi, Bułgarii, Czech, Estonii, Łotwy, Litwy, Mołdawii, Polski, Rosji, Rumunii, Słowacji, Słowenii i Ukrainy) organizatorzy spodziewają się, że wartość zawartych na targach kontraktów przekroczy 100 milionów USD.

China Homelife Show 2015 – bezpieczny biznes

Wyjątkowa formuła tych targów organizowanych już po raz czwarty przez władze stolicy prowincji Zhejiang na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich do minimum redukuje ryzyko związane z prowadzeniem biznesu z zagranicznymi partnerami. Do udziału w tym wydarzeniu organizatorzy zaprosili wyłącznie sprawdzone przedsiębiorstwa, gwarantujące najwyższą jakość produkcji i światowe standardy biznesowe. Dzięki temu przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z partnerami z Chin mogą bez obaw czerpać korzyści z potencjału, jaki kryje w sobie Daleki Wschód. W porozumieniu się z chińskimi wystawcami pomagać będą bezpłatni tłumacze.

Jakość pod specjalnym nadzorem

Chińskie firmy uczestniczące w targach eksportują towary na wymagające rynki zbytu w Europie, Ameryce Północnej i Australii. Firmy zajmujące się produkcją odzieży i materiałów współpracują na przykład z renomowanymi markami i sieciami: DKNY, Hugo Boss, Zara, H&M, Vero Moda czy Esprit. Inwestycje w najnowocześniejsze maszyny i technologie umożliwiają wystawcom China Homelife Show na całkowite dostosowanie produkcji do potrzeb klienta. Chińscy producenci odzieży mogą wytwarzać także krótkie serie według indywidualnych projektów. Posiadają również własne biura projektowe (m.in. w światowej stolicy mody Mediolanie i Hong Kongu).

Szkolenia – jak zarabiać na handlu z Chinami

Targom towarzyszyć będzie Investment & Trade Forum, podczas którego najbardziej doświadczeni eksperci zajmujący się na co dzień handlem z Chinami przybliżą jego uczestnikom prawne, biznesowe i kulturowe aspekty współpracy z chińskimi partnerami. Podczas forum będzie można dowiedzieć się, jak bezpiecznie importować z Chin, jak zmniejszyć do minimum ryzyko nieudanej transakcji, jakie są najdogodniejsze sposoby transportu towarów z Dalekiego Wschodu oraz jak skutecznie negocjować z chińskimi partnerami. Udział w forum jest bezpłatny.