Tańsze bilety za… punkty. Start Programu Premiowego ZTM

W Programie Premiowym za zakup określonych biletów użytkownik PEKI otrzymuje punkty do wykorzystania przy zakupie tańszych biletów okresowych od 16 grudnia do 1 stycznia.

Zdobywanie punktów jest możliwe przy zakupie biletów okresowych o okresie ważności od 30 dni (z wyłączeniem biletów specjalnych) oraz doładowaniu tPortmonetki kwotą co najmniej 50 zł (jednorazowo). W przypadku dokonywania zakupu przez Internet liczba otrzymywanych punktów jest wyższa niż przy korzystaniu z pozostałych kanałów sprzedaży.

Z Programu Premiowego może korzystać każdy pasażer posiadający imienną kartę PEKA (albo zaadaptowaną do systemu PEKA kartę ELS, czy ELD). Na koncie klienta zbierane są punkty zdobywane automatycznie przy zakupie biletów okresowych oraz doładowań tPortmonetki.
Aby wziąć udział w Programie Premiowym wystarczy podpisać stosowną zgodę w jednym z Punktów Obsługi Klienta ZTM, przez internet lub pobrane ze strony www.ztm.poznan.pl lub www.peka.poznan.pl oświadczenie przesłać na adres ZTM pocztą (ul. Matejki 59, 60-770).

Za zakup Biletu Okresowego (trasowanego lub na sieć) lub Biletu Metropolitalnego w Punktach Obsługi Klienta (POK), Punktach Sprzedaży Biletów (PSB) i biletomatach otrzymamy 150 pkt za każde 30 dni ważności biletu okresowego, za zakup Biletu Okresowego (trasowanego lub na sieć) lub Biletu Metropolitalnego przez stronę internetową www.peka.poznan.pl – 200 pkt za każde 30 dni ważności biletu okresowego, za doładowanie konta tPortmonetki w POK, PSB i biletomatach – 50 pkt za doładowanie w kwocie 50-300 zł a za doładowanie konta tPortmonetki przez stronę internetową www.peka.poznan.pl – 65 pkt za doładowanie w kwocie 50-300 zł.

Po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów pasażer uzyskuje możliwość zakupu Biletów w Programie  Premiowym (występujące w dwóch głównych wariantach: dla osób posiadających uprawnienia do Biletu Metropolitalnego oraz dla osób nieposiadających takiego uprawnienia – tabela poniżej) oraz rabatu przy doładowaniu tPortmonetki. Bilety takie dostępne są w Punktach Obsługi Klienta, a ich cena jest o ok. 5 proc. niższa niż cena ich odpowiedników w regularnej taryfie.

– Marcin kupując bilet 90-dniowy w Punkcie Obsługi Klienta (POK)  otrzyma 450 pkt za zakup – przykład podają przedstawiciele ZTM. – Oznacza to, że już po pierwszym zakupie biletu 90-dniowego uzyska prawo do zakupu kolejnego przy wykorzystaniu 450 pkt z 5 proc. zniżką (po drugim zakupie pozostanie mu 0 pkt Programu do kolejnego wykorzystania).

Punkty należy wykorzystać do 1 stycznia 2016 r.