Największy salon BMW w Wielkopolsce już otwarty!

Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego. Po serii analiz, koncern doszedł do wniosku, że to właśnie stolica Wielkopolski jest najatrakcyjniejszym rynkiem dla kolejnego salonu premium. Do otwarcia salonu w Poznaniu przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Wielkopolska jest dla nas szczególnie atrakcyjnym rynkiem ze względu na dynamiczny wzrost zainteresowania samochodamitwierdzi Marcin Słomkowski, […]

Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego. Po serii analiz, koncern doszedł do wniosku, że to właśnie stolica Wielkopolski jest najatrakcyjniejszym rynkiem dla kolejnego salonu premium.

Do otwarcia salonu w Poznaniu przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Wielkopolska jest dla nas szczególnie atrakcyjnym rynkiem ze względu na dynamiczny wzrost zainteresowania samochodami

twierdzi Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape Polska.

Poznański salon Inchcape Motor oferuje szeroką gamę pojazdów BMW oraz MINI. Fani sportowych wrażeń mogą wybierać wśród najszybszych maszyn oznaczonych symbolem „M” (od Motorsport), natomiast osoby zainteresowane nową technologią oraz ekologią będą mogły przyjrzeć się bliżej elektrycznemu BMW i3, najpopularniejszemu „elektrykowi” obecnemu na polskich drogach. Warto nadmienić, że to właśnie Inchcape był pierwszym przedstawicielem BMW, który wprowadził elektryczne pojazdy na polski rynek. Fani jednośladów będą z kolei, mogli wybrać dowolny model z gamy motocykli BMW Motorrad.

Od swojego debiutu na polskim rynku – 13 lat temu – marka Inchcape wielokrotnie była honorowana tytułami branżowymi. Inchcape Polska to 7-krotny dealer roku BMW, 3-krotny dealer roku MINI oraz najlepszy dealer BMW Motorrad roku 2016. Liczne sukcesy polskiego przedstawiciela wiążą się bezpośrednio z filozofią marki Inchape, posiadającej ponad 170-letnią historię. W 2015 roku wrocławski salon Inchcape Motor Polska znalazł się na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce, w badaniu „tajemniczy klienci“, przeprowadzonego przez firmę International Service Check (ISC).

W ślad za innymi rynkami, w Polsce wprowadzony został system jakości obsługi klienta składający się m.in. z programu jazd próbnych „Wybierz Własną Drogę̨’’, bezpłatna weryfikacja stanu bezpieczeństwa samochodu przy każdej wizycie serwisowej klienta czy usługa ,,Door to Door”, polegającej na odbiorze, naprawie i dostarczeniu samochodu pod wskazany przez adres.

Poświęcamy wiele wysiłku w celu ujednolicenia procesu obsługi klienta w całej grupie na całym świecie. Chcemy, aby Inchcape był synonimem najwyższej obsługi klienta. Nasze działania od wielu lat są w 100% skoncentrowanie na kliencie i zapewnianiu najwyższej jakości obsługi w każdej naszej placówce

podkreśla Marcin Słomkowski, dyrektor zarządzający Inchcape Motor Polska.