Do przetargu przystąpiło trzech chętnych. Francuzi złożyli najkorzystniejszą zdaniem PIM ofertę. Zadanie wyceniono na niecałe 1,4 miliona złotych, a dodatkowo spółka zadeklarowała skrócenie o 30 dni jednego z etapów. Oznacza to, że całość gotowa ma być na przełomie lipca i sierpnia 2018 roku.
Wykonawca opracuje też projekt budowlany tunelu drogowego pod wiaduktem kolejowym, układu drogowego, przebudowy istniejącej infrastruktury podziemnej i naziemnej, autobusowej przy peronie, parkingów i terenu z zielenią i małą architekturą.
Zadanie obejmuje również harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji oraz kosztorys inwestorski.
Cały węzeł Grunwaldzka i jego realizacja, ma kosztować ok. 60 milionów złotych. Inwestycja finansowana będzie przez Miasto Poznań, gminę Komorniki i Starostwo Powiatowe w Poznaniu. Ma zapewnić bezkolizyjny przejazd i przejście pod linią kolejową E20 oraz polepszyć integrację komunikacyjną gminy Komorniki z Poznaniem.