Miejski Szpital im. Strusia z dodatkowym wsparciem

1500 maseczek chirurgicznych, 400 maseczek z filtrem FFP2, 100 kombinezonów ochronnych oraz zapas rękawiczek i płynu do dezynfekcji. Środki ochronne dla Miejskiego Szpitala im. Józefa Strusia w Poznaniu przygotowała firma Budnex. Wszystko to w ramach autorskiej akcji wspierającej walkę z rozprzestrzenianiem się COVID-19 w Polsce. Pomocą o łącznej wartości blisko 180 tys. zł zostało objętych sześć miast w Polsce, w tym Poznań.

Większość środków ochrony osobistej trafiła już do Miejskiego Szpitala im. Józefa Strusia. Do dostarczenia pozostały jedynie kombinezony, których dostępność jest bardzo ograniczona. Jak podkreślają przedstawiciele dewelopera, trafią one do szpitala w połowie miesiąca.

Chcieliśmy aby placówka otrzymała niezbędne w czasie pandemii środki ochronne. Wcześniej z władzami szpitala ustaliliśmy, które artykuły i w jakich ilościach są potrzebne. Stąd określona liczba maseczek chirurgicznych czy tych z filtrem FFP2 oraz kombinezonów. Łączna wartość wsparcia dla poznańskiego szpitala to blisko 30 tys. zł. .Choć jesteśmy gorzowską firmą, to od wielu lat realizujemy inwestycje w Poznaniu i okolicach. Czujemy się związani ze stolicą Wielkopolski. Obecna sytuacja wymaga zdecydowanych kroków i takie podjęliśmy. Poznań należy do jednego z sześciu miast, do których trafiło wsparcie o łącznej wartości blisko 180 tys. zł

 mówi Damian Mirek, z biura sprzedaży Budnex w Poznaniu 

W ten sposób firma chciała symbolicznie podziękować, a jednocześnie wesprzeć osoby, które codziennie narażają swoje życie i zdrowie dla nas wszystkich. 

W ramach akcji firma, korzystając ze swoich lokalnych biur sprzedaży, nawiązała kontakt z placówkami, które mogą potrzebować wsparcia w walce z pandemią. Każda z wybranych jednostek mogła zamówić najpotrzebniejsze artykuły ochrony osobistej. W sumie pomoc trafiła do sześciu miast. Wśród nich znalazły się Poznań, Szczecin, Zielona Góra, Kołobrzeg, Dziwnów i rodzinny Gorzów. Łącznie do wybranych placówek trafiło blisko 9  tysięcy artykułów niezbędnych w codziennej pracy polskich medyków, mierzących się ze skutkami pandemii.

Prócz działań charytatywnych deweloper wprowadził również nowe procedury obsługi klientów, uwzględniające zarówno ogólne wytyczne dotyczące postępowania w związku z pandemią, jak i takie, które podnoszą komfort i poczucie bezpieczeństwa klientów. Właśnie z tych powodów biura sprzedaży starają się jak największą liczbę spraw załatwiać zdalnie.

Zainteresowani mieszkaniami w każdej z lokalizacji mogą porozmawiać ze sprzedawcą przez komunikator, skorzystać z video prezentacji, a nawet obejrzeć filmik pokazujący wybrane przez nich mieszkanie. Finalnie klienci mogą też korespondencyjnie podpisać umowę rezerwacyjną

mówi Monika Golec, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Budnex.

 Dodatkowo jeżeli ktoś jest zainteresowany daną nieruchomością, może ją samodzielnie zarezerwować przez stronę dewelopera.