W środę rząd przedstawił IV etap odmrażania polskiej gospodarki. Zgodnie z zapowiedziami, od soboty, 6 czerwca można będzie organizować targi i kongresy.
20-21 czerwca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się kiermasz ogrodniczy, podczas którego będzie można kupić sadzonki, nasiona, akcesoria ogrodnicze czy elementy wyposażenia ogrodu lub balkonu. Pojawią się też producenci lokalnej żywności ze swoimi produktami.
Wkrótce pierwszy spektakl na terenie targów zamierza także wystawić Teatr Muzyczny w Poznaniu. Przed wakacyjną przerwą na targach obejrzeć będzie można jego najbardziej popularne musicale dla dzieci i dorosłych. Z kolei już 2 czerwca rozpoczną się próby do musicalu “Virtuoso”.
Mimo iż od marca nie odbywały się żadne targi czy konferencje, czas ten był dla Grupy MTP okresem wytężonej pracy. Spółka uruchomiła platformę internetową BuyPoland.pl i agencję interaktywną R360. Organizowała także konferencje online, pracowała nad nowymi formatami targów (np. Targi polskich win i winnic WINO). Przygotowywała się też do organizacji zaplanowanych na jesień imprez, które odbędą się w nowym reżimie sanitarnym.
Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna pod hasłem “Poznań wraca do gry” uruchamia równocześnie kampanię zachęcającą do spędzenia wakacji w Poznaniu i okolicach. Na stronie internetowej www.poznan.travel znajdują się atrakcyjne oferty wakacyjne od członków stowarzyszenia PLOT, a także setki inspiracji dotyczących wakacyjnych aktywności. Strona będzie na bieżąco aktualizowana i uzupełniana. Akcja będzie reklamowana w mediach społecznościowych, a dzięki współpracy PLOT z AMS również na nośnikach zewnętrznych w całej Polsce.
Do akcji #WracamyDoGry włączył się także Port Lotniczy Poznań-Ławica, który przygotowuje się do obsługi, możliwych od 1 czerwca, lotów krajowych.
Reklamy z hasłem #WracamyDoGry pojawią się wkrótce w Poznaniu i innych miastach Polski.