Jak wyjaśnił, to obiekty, które deklarują, że świadczą usługi zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Dodał, że POT rozpoczęła kampanię promującą te obiekty w ogólnopolskich portalach internetowych np. onet.pl, wp.pl, interia.pl. “W przyszłym tygodniu będziemy je promować także na rynkach zagranicznych” ? poinformował Andrzejczyk.
Z opublikowanego w czerwcu badania na zlecenie POT wynika, że 87 proc. Polaków, którzy planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go w kraju. “To pozwala z optymizmem spojrzeć na perspektywę tegorocznych wakacji” – oceniono. Najczęściej planujemy wyjazdy w góry (34 proc.), nad morze (27 proc.) lub do miejscowości położonych nieopodal jezior (16 proc.).
Organizacja przypomniała, że w ramach wspierania krajowej turystyki, wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi uruchomiła kampanię „Odpoczywaj w Polsce”, której celem jest – jak wyjaśniono – zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju.
Polska Organizacja Turystyczna jest jedną z kilkudziesięciu działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Jej celem jest promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. POT ma swoje przedstawicielstwa w 14 krajach świata (Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Japonia, Niemcy, USA, Rosja, Szwecja, Chiny, Wielka Brytania, Włochy, Ukraina) – czytamy na stronie Organizacji.
_____
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na trwającą ciszę wyborczą, wszelkie komentarze uznane za agitację polityczną będą usuwane z portalu. Cisza wyborcza potrwa do godziny 21:00, 12 lipca 2020 roku, jednak może być przedłużona przez uprawnione do tego organy.