Poznańskie Centrum Świadczeń zmienia godziny pracy i wprowadza przerwę techniczną na dezynfekcję stanowisk

Od dziś Poznańskie Centrum Świadczeń zmienia godziny swojej pracy. Z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, wprowadzona została przerwa techniczna.

Od dzisiaj Poznańskie Centrum Świadczeń będzie dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 19:00. Co ważne, każdego dnia w godzinach 13:00 do 14:00 będzie prowadzona przerwa techniczna. W tym czasie będzie prowadzona dezynfekcja wszystkich stanowisk, dzięki czemu ma zostać zmniejszone ryzyko zakażenia koronawirusem.

Przez cały czas obowiązują także pozostałe zasady reżimu sanitarnego. Osoby wchodzące do budynku, jeszcze przed rozpoczęciem załatwiania swojej sprawy, powinny zdezynfekować dłonie i założyć rękawiczki. Wszyscy muszą mieć także zasłonięte usta i nos. Należy również zachowywać odległość co najmniej 1,5 metra od pozostałych osób znajdujących się w sali obsługi klienta.

Co ważne, ze względów bezpieczeństwa obsługa klienta odbywa się jedynie w wyznaczonych do tego miejscach. Nie ma także możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.

Jednorazowo w budynku PCŚ może znajdować się tyle osób, ile wynosi liczba stanowisk w punktach obsługi klienta PCŚ. Pozostali muszą czekać na swoją kolej poza budynkiem. Do PCŚ należy przychodzić bez osób towarzyszących.

Jednocześnie, PCŚ zachęca do korzystania z możliwości załatwiania spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. profilu zaufanego lub eBankowości.

Wszelkie pytania dotyczące świadczeń można wysyłać mailem na adres: swiadczenia@pcs-poznan.pl lub zadzwonić pod numer tel. 61 646 33 44.