“Telefon Serdeczności” – na czym polega i jak działa poznańska inicjatywa?

Telefon serdeczności został uruchomiony kilka miesięcy temu, podczas pierwszej fali epidemii koronawirusa. Skierowany jest do seniorów, którzy czują się samotni podczas izolacji i odczuwają lęk w związku z obecną sytuacją, a nie mają z kim o tym porozmawiać. Prowadzony jest przez pracowników Dziennych Domów Pomocy.  Mogą podzielić się z nimi swoimi obawami, lękami, a także […]

Telefon serdeczności został uruchomiony kilka miesięcy temu, podczas pierwszej fali epidemii koronawirusa. Skierowany jest do seniorów, którzy czują się samotni podczas izolacji i odczuwają lęk w związku z obecną sytuacją, a nie mają z kim o tym porozmawiać. Prowadzony jest przez pracowników Dziennych Domów Pomocy. 

Mogą podzielić się z nimi swoimi obawami, lękami, a także po prostu zamienić kilka słów o codziennym życiu. Wszystko po to, by nieco złagodzić poczucie samotności i izolacji. Pracownicy ZDDP na co dzień pracują z seniorami, więc dobrze znają ich problemy, a także potrafią rozmawiać z osobami starszymi.

Aby skorzystać z usługi należy zadzwonić pod numer 691 870 091. Telefon Serdeczności jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-20:00.