Bezpłatne warsztaty z marketingu internetowego dla mieszkańców Poznania. Już tej jesieni!

Odpowiedzialność społeczna biznesu to nie tylko sadzenie drzew. “Akademia widoczni dla Poznania” dzieli się z mieszkańcami Poznania swoim najcenniejszym zasobem – wiedzą i doświadczeniem w zakresie marketingu internetowego, a w szczególności pozycjonowania stron i sklepów. Już tej jesieni przedsiębiorcy, freelancerzy i wszyscy zainteresowani będą mieli okazję skorzystać z cyklu szkoleń o tematyce promocji firmy w sieci, pozycjonowania sklepów czy reklamy Google Ads.

Najlepsi eksperci SEO i PPC i Patronat Honorowy Miasta Poznania

Akademia widoczni od kilku lat działa na rzecz edukacji i podnoszenia świadomości w zakresie obecności firmy w internecie. Do tej pory trenerzy przeprowadzili dziesiątki warsztatów dla uczniów poznańskich szkół średnich, studentów oraz przedsiębiorców o tematyce pozycjonowania, reklam Google Ads, content marketingu czy też analityki. Co najważniejsze – udział w warsztatach jest bezpłatny.W tym sezonie Akademia widoczni łączy siły z przestrzenią miejską Plus Jeden, aby szerzyć wiedzę na temat pozycjonowania stron, reklamy Google Ads, content marketingu, analityki internetowej i rozwoju stron www. Co więcej, idea projektu edukacyjnego została doceniona przez władze miasta, które objęły “Akademię widoczni dla Poznania” Patronatem Honorowym Miasta Poznania. To kolejny etap rozwoju Akademii widoczni, która już na stałe wpisała się w życie biznesowe miasta, wspierając rozwój setek firm na rynku lokalnym i ogólnopolskim.Trenerami są doświadczeni eksperci z agencji widoczni – jednej z największych agencji marketingu internetowego w Polsce. Można bezpłatnie wziąć udział w szkoleniu u ekspertów z nawet kilkunastoletnim doświadczeniem, którzy wykładają na uczelniach, realizują prelekcje na czołowych konferencjach marketingowych w Polsce i piszą artykuły do branżowych magazynów o pozycjonowaniu, biznesie online oraz analityce. Co najważniejsze – znają marketing internetowy od strony praktycznej, więc przekazywana wiedza tętni przykładami, historiami przeprowadzonych kampanii i wskazówkami do natychmiastowego wdrożenia.

Pozycjonowanie czy Google Ads? Zapytaj na szkoleniu.

Warsztaty z marketingu internetowego realizowane przez Akademię widoczni są skierowane do osób początkujących, również do osób, które nigdy nie miały styczności z takimi działaniami online jak pozycjonowanie sklepu internetowego, reklama Google Ads czy reklama na Facebooku. Cykl warsztatów dla poznaniaków jest zaprojektowany tak, aby krok po kroku poznać tajniki optymalizacji stron, sposobów na wypromowanie firmy w sieci i na koniec metod analizy opłacalności działań.“Chociaż temat pozycjonowania i marketingu internetowego w ogóle jest dla wielu osób trudny, nasi trenerzy przekładają go na prosty język, korzystają z czytelnych przykładów i przede wszystkim prowadzą warsztaty na luzie. Na pewno nikt nie poczuje się tu obco, a zadawanie pytań to stały element naszych warsztatów.” – mówi koordynatorka projektu Akademia widoczni, Anna Zalewska.Punktem wyjściowym większości spotkań będą sposoby na to, by maksymalnie wykorzystać potencjał strony internetowej. Uczestnicy poznają narzędzia wspierające skuteczny marketing internetowy (m.in. Google Analytics, planer słów kluczowych Google Ads, Google Search Console i wiele innych) oraz rozwiązania, które z powodzeniem sprawdzą się w firmach, dysponujących niewielkim budżetem marketingowym. Czy trzeba mieć stronę www, aby wziąć udział? Nie, ponieważ zdobyta wiedza pomoże również świadomie stworzyć stronę www i uniknąć wielu błędów, które utrudniają później pozycjonowanie strony lub sklepu. Trenerzy z pewnością zwrócą uwagę na wiele aspektów strony internetowej, o które należy zadbać już od jej startu, jak chociażby zaplanowanie struktury strony.Na szczególną uwagę zasługują tematy skierowane do właścicieli sklepów internetowych. Akademia widoczni planuje poruszać takie tematy jak pozycjonowanie sklepów czy reklamy Google Ads dla e-commerce. Poruszone tematy będą dotyczyć również optymalizacji konwersji, tzn. wprowadzania działań i zmian na stronie, które zwiększają szansę na pozyskanie klienta. Ta część spodoba się szczególnie właścicielom sklepów, które już pozyskują ruch z pozycjonowania lub Google Ads, ale jeszcze nie generują zadowalającej sprzedaży online.

Akademia widoczni – jak zapisać się na szkolenie?

Cykl szkoleń Akademii widoczni będzie nosił nazwę “Oko w oko z marketingiem internetowym w Poznaniu”. Kolejne spotkania będą ogłaszane w mediach społecznościowych organizatora – agencji widoczni. Warto więc śledzić fanpage widoczni na Facebooku i stronę firmową na LinkedInie. Zapisy na szkolenia z marketingu internetowego będą odbywały się online, podobnie jak same szkolenia. Liczba miejsc na szkoleniach będzie ograniczona, warto więc zapisać się jak najszybciej. Pierwsze szkolenie planowane jest już w październiku.

Jak jeszcze uczyć się pozycjonowania i Google Ads?

Nie możesz wziąć udziału lub zabrakło dla Ciebie miejsca? Akademia widoczni działa cały rok, udostępniając wartościowe treści o SEO, reklamach Google Ads, pozycjonowaniu sklepów, reklamie na Facebooku, skutecznych treściach, analityce i nie tylko. Warto zajrzeć w pierwszej kolejności na blog widoczni, który jest kopalnią wiedzy. Na stronie widoczni.com powstaje również biblioteka ebooków dla początkujących, które są namiastką szkoleń z pozycjonowania i analityki. Trenerów Akademii widoczni można natomiast zobaczyć w wywiadach i krótkich poradnikach video na kanale YouTube agencji widoczni.Szkolenia Akademii widoczni to doskonały pierwszy krok dla osób, które chcą w swoim biznesie wykorzystywać pozycjonowanie stron i kampanie Google Ads. Warsztaty są w pełni merytorycznymi spotkaniami, jednak trenerzy chętnie podpowiedzą, jak efektywnie pracować z agencjami SEO, na co zwracać uwagę lub jak znaleźć dla siebie właściwą agencję, aby uzyskać jak najlepsze efekty w marketingu internetowym.