MB Motors i codziennypoznan.pl nawiązały współpracę. Efekt można już zobaczyć na ulicach Poznania.

Codzienny Poznań jeszcze bliżej poznaniaków i tego, co dzieje się w mieście. W maju zaprezentujemy nasz najnowszy projekt, w ramach którego będziemy odwiedzać najciekawsze wydarzenia plenerowe w Poznaniu, jednocześnie przeprowadzając wywiady z naszymi gośćmi wprost z wnętrza Mercedesa GLC. Zarówno pomysł jak i jego realizacja to efekt współpracy z naszym najnowszym partnerem, czyli MB Motors Poznań.

Telewizja Codziennego Poznania nieustannie się rozwija i poszerza swoje produkcje. Już w maju rozpoczniemy najnowszy projekt, który realizujemy wspólnie z MB Motors Poznań, które dołączyło do grona naszych partnerów. Co przygotowaliśmy?

Wyruszamy „w miasto”, a dokładniej, na ulice Poznania, którymi będziemy dojeżdżać na najciekawsze wydarzenia plenerowe w mieście i relacjonować je dla poznaniaków. Jednocześnie zaprosimy naszych gości do wywiadu wprost z wygodnego wnętrza Mercedesa GLC, w którym zainstalujemy nasze kamery. Wszystko to będzie można oglądać w naszym lifestylowym programie na żywo „Hej Poznań”.

“Codziennypoznan.pl zdaje sobie sprawę że tworzenie ciekawego kontentu telewizyjnego wiąże się z ciągłym rozwojem. Program “Hej Poznań” to najchętniej oglądany program lifestylowy w Poznaniu, ale zależy nam żeby mocniej wychodzić na zewnątrz i pokazywać najciekawsze miejsca i ludzi w Poznaniu. Rozpoczęcie współpracy z marką MB Motors daje nam takie możliwości. Już od maja nasz redakcyjny samochód będzie można zauważyć na ulicach Poznania, gdzie będzie powstawała letnia odsłona programy “Hej Poznań” Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że tak zacna marka jak MB Motors zaufała nam i nawiązała długoterminową współpracę z portalem codziennypoznan.pl” – mówi Michał Ciszak, Właściciel codziennypoznan.pl

Jak przyznaje Remik Świątek, Dyrektor Zarządzający Oddziału MB Motors Poznań, współpraca zaczęła się nieco przypadkowo – od wywiadu w programie „Hej Poznań”, w którym opowiadał o atrakcjach z okazji zbliżającego się wówczas eventu z okazji Dnia Kobiet. Wydarzenie ostatecznie się nie odbyło, z uwagi na wybuch wojny zaledwie kilka dni wcześniej, ale wraz z właścicielem portalu uznali, że połączenie sił Codziennego Poznania i MB Motors Poznań może przynieść bardzo dobre efekty. W ten sposób zrodziła się idea stworzenia nowego formatu telewizyjnego, który nie był jeszcze realizowany w Poznaniu.

„Wpadliśmy na pomysł programów realizowanych w samochodzie, tego, żeby Codzienny Poznań był mobilny, widoczny i żebyśmy my przy okazji też mogli zaistnieć i wesprzeć tę masę projektów, które Codzienny Poznań i media należące do grupy mediów Codziennego Poznania mają” – wskazuje Remik Świątek, Dyrektor Zarządzający Oddziału MB Motors Poznań

 

 

Samochód naszej ekipy telewizyjnej będzie dobrze widoczny, dzięki specjalnemu oklejeniu przygotowanym przez naszych grafików. Remik Świątek zauważa, że Mercedes GLC SUV idealnie nadaje się do takiego zadania. Jest samochodem „bardzo uniwersalnym” – zarówno do jazdy po mieście jak i do dłuższej jazdy.

Projekt w takiej odsłonie realizowany będzie przez cały sezon wydarzeń plenerowych w Poznaniu rozpoczynając się jeszcze w maju w ramach programu „Hej Poznań”, ale samochód już można zobaczyć na poznańskich ulicach, gdy realizujemy materiały dla naszego portalu.