System rezerwacji wizyt nie działa. Przerwa spowodowana wprowadzaniem zmian

System rezerwacji wizyt w Urzędzie Miasta Poznania został tymczasowo wyłączony. Powodem są prace serwisowe, które z kolei wiążą się z wprowadzaniem zmian w organizacji systemu.

 

Jak przekazano w komunikacie, system będzie nieczynny do godziny 23:59 w sobotę, 18 czerwca.

W tym czasie prowadzone są prace serwisowe, które mają usprawnić działanie systemu, a jednocześnie wprowadzić nowe funkcje.

Do tej pory, aby zarezerwować „numerek”, czyli umówić wizytę na daną datę i godzinę trzeba było podać swoją datę urodzenia. Okazało się jednak, że rozwiązanie nie jest „w pełni optymalne”, dlatego urząd wprowadza zmiany.

Po zakończeniu prac rezerwacja będzie odbywać się na podstawie podanego numeru telefonu, a opcjonalnie także adresu email. Oznacza to, że przy automacie w urzędzie trzeba będzie podać numer telefonu, by otrzymać wydrukowany numerek.

Co istotne, osoby, które wcześniej umówiły się na wizytę, będą mogły pobrać wydruk na podstawie starych zasad, obowiązujących w momencie dokonywania rezerwacji.

System internetowej rezerwacji wizyt w Urzędzie Miasta Poznania działa od 2007 roku. Pozwala na lepsze rozplanowanie wizyt, a zarazem uniknięcie kolejek do urzędów.