Gdy w związku z obostrzeniami i zagrożeniem epidemiologicznym zamknięto Punkt oraz Biuro Obsługi Klienta ZTM Poznań przy ul. Matejki podjęto decyzję, by przerwę wykorzystać na gruntowną modernizację.
Dzięki wykonanym pracom zarówno Punkt jak i Biuro są bardziej przestronne, a przez to wygodniejsze i bardziej funkcjonalne zarówno dla pracowników jak i klientów. Dwa stoiska obsługowe dotyczą Punktu Obsługi Klienta, a jedno Biura.
Lokal znajduje się na parterze siedziby ZTM przy ul. Matejki 59.
Po zakończeniu wszelkich prac i dokonaniu odbiorów, od dziś klienci znów są tam obsługiwani. Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynny w dni robocze – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Z kolei Biuro Obsługi Klienta będzie czynne w dni robocze: – w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00, od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 15:30 oraz w piątki w godzinach od 8:00 do 15:00.
Jednocześnie od dzisiaj zmienia się godziny funkcjonowania BOK ZTM pod Rondem Kaponiera – będzie dostępne od poniedziałku do piątku od 7:00 do 14:30.