19. urodziny Starego Browaru, czyli rozmowa o przeszłości, przyszłości i… przygotowaniach do Świąt

Niedawno Stary Browar obchodził 19. urodziny. Marta Kabsch z PR Starego Browaru, w programie „Hej Poznań” opowiedziała o urodzinowych wydarzeniach oraz o tym co nas czeka w najbliższym czasie.

 

Rok temu, gdy Stary Browar obchodził 18. urodziny nadal trwała pandemia, dlatego dopiero tegoroczne urodziny mogły być w pełni świętowane. Ostatnie lata nie były łatwe dla sektorów centrów handlowych. Gdy po kilku miesiącach „siedzenia w domu”, rząd ogłosił zakończenie lockdownu i złagodzono obostrzenia, Polacy tłumnie ruszyli na zakupy, choć sprzedaż internetowa mocno się rozwinęła. Czy duży ruch w galerii był wówczas widoczny także w przypadku Starego Browaru?

„Tak, ale myślę że to jest kilka przyjemności powiązanych z zakupami. Czasami nie chodzi o sam akt zakupu i wybierania nowych rzeczy, teoretycznie dostęp do zakupów był w formie online, ale jest coś innego w dotknięciu wszystkiego.” – zaznacza Marta Kabsch

 

Jak dodaje,  wyjście do galerii nie zawsze kończy się samymi zakupami, ale również wizytą w kinie, kawiarni czy restauracji. Z okazji 19. urodzin Stary Browar przygotował różne wydarzenia i niespodzianki dla swoich klientów. Na mapie galerii pojawiły się też nowe sklepy, takie jak hiszpańska marka Bimba y Lola, czy polski Local Heroes.

„Nowości są super, ale też cały czas rozwijają się nasze współprace z tymi markami, które w Browarze są już od lat. Wiele sklepów przeszło remonty i metamorfozy. Regularnie wprowadzamy nowości i ciekawe rzeczy, ale nie tylko w modzie, to jest też biżuteria, technologie i gastronomia.” – dodaje gość programu „Hej Poznań” Marta Kabsch

Jednym z wyjątkowych wydarzeń, przygotowanych z okazji jubileuszu Starego Browaru był piknik modowy Rivera Chic, podczas którego wystąpiła Natalia Przybysz. Jak zauważyła Marta Kabsch, była to niecodzienna forma podziękowań dla stałych klientów za to, że od wielu lat wybierają Stary Browar na miejsce swoich zakupów. Dodaje, że w biznesie bardzo ważne jest pielęgnowanie relacji z klientami.

„Jest to zasługa nie tylko firmy zarządzającej Starym Browarem, ale wszystkich pracowników w sklepach w Browarze. Nasi stali klienci kojarzą już z widzenia wiele ekspedientek i ekspedientów. Są to osoby, które naprawdę od kilkunastu lat tutaj pracują. Browar to ludzie” – powiedziała Marta Kabsch

Z okazji urodzin Stary Browar przygotował również wyjątkową promocję. Wystarczy zebrać paragony z galerii o minimalnej wartości 500 złotych, zeskanować je w specjalnej aplikacji i otrzymać voucher o wartości 50 zł do wykorzystania w dowolnej restauracji lub kawiarni w Starym Browarze. Marta Kabsch zachęca również do odwiedzenia wystawy na Dziedzińcu „Plakat wisi”.

Wielkimi krokami zbliżają się także Święta Bożego Narodzenia, czyli dla galerii handlowych czas wzmożonego ruchu. Kilka dni temu w Browarze pojawiły się świąteczne dekoracje, które są wyjątkowe i tworzą niesamowitą atmosferę. Hasło przewodnie tegorocznych świąt Bożego Narodzenia w Browarze to „Sztuka obdarowywania”.

„Jest to zaproszenie do wybierania prezentów u nas. Będziemy też pomagać klientom dbać o to, żeby te prezenty były piękne zapakowane.” – zapowiada Marta Kabsch