Gigantyczne zainteresowanie zającami w Starym Browarze

Kiedy 25 marca Stary Browar ogłosił premierę dwóch nowych kolorów zajączków, nikt nie spodziewał się tak ogromnego zainteresowania. Ludzie stali w kolejce już od 6:30 rano, żeby zdążyć zdobyć swoje wymarzone zajączki fluo magenta i fluo orange. Wcześniejsze edycje wielkanocnej akcji, przygotowywanej przez poznańską galerię handlową, również przyciągały tłumy, ale tym razem entuzjazm wydaje się być jeszcze większy.

15. edycja wielkanocnej akcji z zającami

To już 15. edycja wielkanocnej akcji przygotowywanej przez Stary Browar. Co roku galeria zaskakuje klientów nowymi kolorami zajączków, które do ostatniej chwili są owiane tajemnicą. W tym roku zdecydowano się na dwa nowe kolory – fluo magenta i fluo orange – które wzbudziły ogromne zainteresowanie wśród miłośników zajączków.

Spory wzrost cen i powrót do sprzedaży stacjonarnej

Wraz z wprowadzeniem nowych kolorów zajączków Stary Browar postanowił również wprowadzić kilka zmian w sprzedaży. Po pierwsze, zdecydowano się na spory wzrost cen, co spotkało się z nieco mniejszym entuzjazmem wśród klientów. Po drugie, zajączki można kupić tylko stacjonarnie w KIC SHOP w Atrium na poziomie +1 (obok salonów Taranko i Monnari). Każda osoba może kupić maksymalnie jedną figurkę w danym kolorze/rozmiarze, a płatność możliwa jest wyłącznie kartą.

Kultowe zające przykicały do Starego Browaru

Zainteresowanie zającami w Starym Browarze przekroczyło wszelkie oczekiwania, a ogromne kolejki przed wejściem do galerii tylko potwierdzają, jak bardzo kultowe stały się te wielkanocne figurki. Z każdym rokiem galeria handlowa Stary Browar przyciąga coraz więcej miłośników zajączków, którzy z niecierpliwością czekają na kolejne, niezwykłe kolory i wzory. W 2023 roku poznańska galeria handlowa Stary Browar z pewnością nie zawiodła swoich fanów, wprowadzając do swojej kolekcji zajączki fluo magenta i fluo orange.