Przy okazji jubileuszu, pracownicy Biura Poznań Kontakt, serca działającej infolinii, świętowali także inny sukces – kolejny milion przeprowadzonych rozmów. To potwierdzenie zaufania i uznania, jakim cieszy się infolinia w oczach poznanian.
Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt, podkreśla, że jednym z kluczowych czynników sukcesu infolinii jest jej zdolność do adaptacji do zmieniających się warunków i wprowadzanie nowoczesnych technologii. Wprowadzenie voicebotów i chatbotów to tylko niektóre z innowacji, które ułatwiły mieszkańcom dostęp do informacji i usprawniły komunikację z urzędem.
Obecnie, z pomocą e-konsultantki i chatbotów, mieszkańcy mogą uzyskiwać potrzebne informacje nie tylko w standardowych godzinach pracy urzędu, ale również poza nimi. Takie rozwiązania są odpowiedzią na rosnące oczekiwania społeczeństwa wobec dostępności usług miejskich.
W obliczu nowych wyzwań technologicznych, Poznań Kontakt koncentruje się na dalszej automatyzacji procesów. Zawadzki wskazuje, że harmonijna współpraca między ludźmi a technologią jest kluczem do sukcesu infolinii. Dzięki zaangażowaniu i ciągłej informacji zwrotnej od mieszkańców, infolinia może skutecznie rozwijać swoje działania i lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników.
Dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00, infolinia stanowi wygodny i niezawodny kanał komunikacji dla wszystkich, którzy szukają informacji miejskich czy potrzebują pomocy w rozwiązaniu problemów związanych z funkcjonowaniem miasta.