Małgorzata Socha w kampanii MB Motors Mercedes-Benz – elektromobilność w kobiecym wydaniu

Małgorzata Socha staje się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów aktorka opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców, udowadniając, że motoryzacja to obszar dostępny dla każdego.

Jako ambasadorka marki MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, Małgorzata Socha wprowadza kierowców w świat elektromobilności i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W krótkich filmach, wcielając się w rolę doradcy MB Motors, odpowiada na najczęstsze pytania klientów związane z samochodami elektrycznymi i hybrydowymi.

W serii ośmiu krótkich filmów Socha opowiada o  tematach takich jak szybkość ładowania samochodów elektrycznych, dlaczego elektryki lepiej sprawdzają się na krótszych dystansach oraz o technologii użytej w pojazdach hybrydowych, wspierającej bezpieczne pokonywanie tras. Aktorka, która na co dzień użytkuje elektrycznego Mercedesa, w kampanii dzieli się wiedzą na temat elektromobilności podkreślając, jak technologia wpływa na komfort i bezpieczeństwo codziennej jazdy.

– „Od trzech lat jeżdżę elektrycznym Mercedesem, więc naturalnie stałam się ambasadorką elektromobilności. Ta zmiana wymagała ode mnie nowego podejścia – od ładowania auta w domu po wykorzystanie systemu rekuperacji, a także planowanie tras z uwzględnieniem postojów na ładowanie. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że to przyszłość, którą warto poznać” – mówi Małgorzata Socha.

Kampania wyróżnia się tym, że o motoryzacji i technologii opowiada kobieta, co przełamuje stereotypy, pokazując, że te tematy są dostępne dla każdego – niezależnie od płci, wieku czy poziomu znajomości nowoczesnych rozwiązań. Elektromobilność staje się uniwersalnym rozwiązaniem, a Socha jest tego doskonałym przykładem.

– „Cieszę się, że MB Motors powierzyło kobiecie misję przybliżenia elektromobilności. To dla mnie ogromny zaszczyt – przypomina mi to, jak ponad 130 lat temu Bertha Benz zrewolucjonizowała świat motoryzacji. Dziś kobiety znów mają szansę odgrywać kluczową rolę w tej dziedzinie” – dodaje Socha.

Kampania składa się z 8 krótkich filmów instruktażowych, które będą dostępne na stronach internetowych i w mediach społecznościowych MB Motors. Pomysł kreatywny kampanii został opracowany przez MB Motors, a za realizację nagrań odpowiada agencja Novomo.

Link do filimików: https://www.mbmotors.mercedes-benz.pl/socha.html 

MB Motors specjalizuje w dostarczaniu unikalnych doświadczeń z użytkowania samochodów marki Mercedes-Benz. W trzech lokalizacjach w Polsce wraz z zespołem 350 ekspertów i pasjonatów tej najstarszej marki motoryzacyjnej przenosi klientów w świat nowoczesności i prestiżu, oferując coś więcej niż tylko samochód – doświadczenie, które pozwala na odkrywanie i wyrażanie własnego ja. Dlatego Mercedes-Benz MB Motors stawia swoich klientów na czele technologicznej rewolucji oferując im innowacje, które nie tylko rozwiązują i wspierają codzienne wyzwania, ale także definiują ich status oraz styl życia.