Przebudowa wiaduktu autostradowego nad DK 92, położonego w pobliżu Wrześni, obejmowała rozbiórkę dwóch niezależnych obiektów, które stanowiły przeprawy dla każdej z jezdni autostrady. W ramach inwestycji wybudowano nowe konstrukcje, co wymagało prowadzenia ruchu pojazdów po jednej jezdni autostrady w zależności od etapu prac. Mimo tego kierowcy mogli korzystać z autostrady przez cały czas trwania robót, co minimalizowało uciążliwości dla użytkowników.
Podobnie zaawansowane prace wykonano na moście nad strugą Bawół, zlokalizowanym w okolicach Słupcy. Ze względu na trudne warunki wodne, modernizacja była szczególnie wymagająca, jednak ruch na autostradzie został utrzymany. Przebudowa obejmowała wzmocnienie fundamentów, budowę nowych podpór oraz stworzenie całkowicie nowych konstrukcji przęseł.
Projekt był realizowany przez Konsorcjum NDI Energy i NDI S.A., a modernizacja wynikała z dbałości o utrzymanie wysokich standardów bezpieczeństwa i jakości infrastruktury drogowej. Na wniosek strony publicznej podniesiono także nośność obiektów, co oznacza, że są one teraz przygotowane na większe obciążenia, w tym na pojazdy specjalne zgodnie z normami klasy MLC.