Rekordowe wyniki zanotowano podczas pierwszych trzech weekendowych dni działania, kiedy to liczniki frekwencji zatrzymywały się codziennie na blisko 65.000 wejść. Frekwencja klientów w Poznań City Center nadal najwyższa jest w weekendy i utrzymuje się na poziomie zbliżonym do wyników weekendu otwarcia.
– Wyniki odwiedzalności Poznań City Center po pierwszym miesiącu są więcej niż satysfakcjonujące – komentuje Andrzej Seliga, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska. – Jednak na szczególną uwagę zasługuje fakt, że idzie to w parze z wysokimi obrotami. Z informacji docierających do nas od poszczególnych najemców, wiemy, że niektóre marki zanotowały wyniki sprzedaży o rekordowej wysokości na tle ostatnich otwarć w kraju a nawet w Europie.
Obroty najemców Poznań City Center w pierwszym miesiącu działalności, w ujęciu branżowym, wskazują na największą popularność wśród klientów następujących segmentów: moda (około połowy obrotów uzyskanych w centrum), gastronomia, obuwie oraz zdrowie i uroda.
– Poznań potrzebował w tym miejscu, galerii o takim, a nie innym portfolio najemców – dodaje Natalia Pradelska, country leasing director TriGranit Management Polska. – Komercjalizacja Poznań City Center postępuje przy zachowaniu obranej strategii tenant mix. Na najbliższe tygodnie zaplanowane są już otwarcia kolejnych ciekawych sklepów, m.in: Martes Sport, La Vantil, Gina Piacci, Dalia.
Poznań City Center odnosi także sukcesy pozahandlowe. Polska Izba Konstrukcji Stalowych przyznała nagrodę za najlepszą konstrukcję stalową roku 2013 projektowi Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego w Poznaniu, w którego skład wchodzi Poznań City Center.