Projekt Zoom Into Industry to prezentacja ponad trzydziestu wybranych przedstawicieli niezależnej polskiej mody, a obejmuje zarówno przykłady dobrych, sprawdzonych praktyk, jak i obiecujących debiutów. Projekt ilustruje w jaki sposób na polski grunt przeniosły się tendencje obecne na rynkach w innych krajach, jaką formę nabrały owe trendy w Polsce i czym się odróżniają.
Część z marek zaproszonych przez Hush Warsaw do Poznania to grupa pionierów, którzy stali się inspiracją dla innych i zajmują dziś już ważną pozycję na rynku. Są to m. in.: Nenukko, Ania Kuczyńska, Pan tu nie stał. Za ich sukcesem stoi konkretny pomysł na rozwój marki, znajomość klientów oraz regularnie poszerzana oferta.
Inną grupą marek prezentowanych w ramach Zoom Into Industry są marki, które odważnie i szybko weszły na rynek zdobywając klientów dobrym konceptem: Risk made in Warsaw, Dream Nation, She/s a Riot.
Ostatni prezentowany sektor to nowe zjawiska, warte zauważenia i zaprezentowania szerszej publiczności: Michał Mrzygłód, Rokt by Karolina Połosak, Pola Rudnicki, Komo Design.