Twoja flota zaczyna sie juz od dwóch samochodów

Serwisowy Program Flotowy to program doskonale znany właścicielom firm posiadającym  w swoim car parku co najmniej 15 samochodów marki Skoda. Z finansowych korzyści i udogodnień, które pozwalają na bardziej racjonalne i ekonomiczne zarządzanie flotą służbowych samochodów od 2 lutego 2015r. mogą korzystać również małe i średnie przedsiębiorstwa.

 

Do tej pory jedynie klienci flotowi, którzy podpisali deklaracje przystąpienia do Serwisowego Programu Flotowego mieli swobodny dostęp do serwisów obsługujących program w całej Polsce oraz zagwarantowaną standaryzację i autoryzację kosztów. W praktyce oznacza to, że we wszystkich serwisach działających w ramach SPF obowiązuje jednolity cennik na usługi serwisowe. Co więcej wymagana jest akceptacja zakresu planowanych prac serwisowych przez klienta. Przejrzystość formy rozliczenia zapewnia również dedykowana platforma Fleet Conect, w której klient ma podgląd na koszty obsługi serwisowej.

 

Serwisowy Program Flotowy dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw jako jedyny dealer w Wielkopolsce oferuje swoim klientom Skodex Krotoski – Cichy. O to dla kogo jest ten program pytamy pana Sebastiana Pohla, kierownika serwisu Skoda przy ul. Unii Lubelskiej 5 w Poznaniu.

– Oferta SPF dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw skierowana jest do firm, które posiadają w swojej flocie kilka samochodów marki Skoda, ale nie wszystkie mogą serwisować   w naszym punkcie. Tym klientom możemy zaproponować atrakcyjne, stałe warunki serwisowania niezależnie, w którym autoryzowanym serwisie w Polsce wykonają przegląd lub naprawę. Warunkiem jest posiadanie przynajmniej dwóch samochodów w firmie.

 

Serwisowy Program Flotowy przygotowany przez Volkswagen Group Polska oferuje swoim klientom zestaw bezpłatnych i płatnych usług wykonywanych u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych. Jak w praktyce wygląda korzystanie z programu opowiada pan Sebastian Pohl, kierownik serwisu Skodex Krotoski-Cichy:

– W przypadku zbliżającej się planowanej obsługi serwisowej klienci mają możliwość rezerwacji terminu. Aby zagwarantować dostępność terminu zalecamy wykonanie rezerwacji minimum 3 dni wcześniej. Nasi klienci mogą skorzystać z tzw. recepcji bezpośredniej, która polega na przeprowadzeniu wraz z pracownikiem serwisu oglądu samochodu w celu zdiagnozowania stanu technicznego i wizualnego auta, aby ustalić ostateczny zakres obsługi serwisowej i uniknąć ewentualnych wyższych kosztów naprawy w przyszłości.

 

Serwisowy Program Flotowy gwarantuje swoim klientom nie tylko standaryzację i autoryzację kosztów obsługi serwisowej u wszystkich Autoryzowanych Partnerów Serwisowych i Autoryzowanych Zakładów Dealerskich, ale i atrakcyjną jednolitą maksymalną godzinową stawkę obsługi serwisowej, która wynosi 159 zł.

– Dodatkowo SPF dla MŚP daje Państwu pewność, że na straży zasadności, zakresu naprawy  i kosztów będziemy stali my – jako czynnik doradczy szczególnie w przypadku dużych napraw i kwestii spornych. Gwarantujemy, że wszystkie naprawy odbędą się zgodnie z technologią producenta i z warunkami gwarancji, umożliwimy tym samym korzystanie z tzw. Dobrej Woli producenta po zakończeniu okresu gwarancyjnego. W zależności od liczby posiadanych aut możemy zaproponować klientom również zniżki procentowe na usługi serwisowe oraz oryginalne części zamiennie i materiały eksploatacyjne – zapewnia kierownik salonu.

 

Wśród płatnych usług serwisowych zapewniających klientom oszczędność czasu możemy wyróżnić usługę door to door, polegającą na odbiorze od klienta pojazdu i dostarczeniu go do serwisu. Dużym udogodnieniem dla klientów jest także skorzystanie z pojazdu zastępczego w preferencyjnych cenach. W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 48 godzin klientom przysługuje bezpłatne auto zastępcze.

 

Flota dla małych i średnich przedsiębiorstw zaczyna się już od dwóch samochodów marki Skoda. Klienci, którzy planują jej rozbudowę o nowe samochody mają do dyspozycji pakiety przeglądów, które zdecydowanie ułatwiają serwisowanie floty.

– Korzystając z pakietów przeglądów klienci nie muszą płacić za części eksploatacyjne, usługi i przeglądy nawet przez 4 lata. Co ważne, koszt pakietów przeglądów może być wliczony w koszty nabycia samochodu – dodaje pan Sebastian Pohl, kierownik serwisu Skodex Krotoski-Cichy.