Biuro Poznań Kontakt wyróżnione za innowacyjne rozwiązania

Biuro Poznań Kontakt otrzymało wyróżnienie w ramach konkursu polskiej branży contact center i customer care/service. Doceniono innowacyjne rozwiązania – voicebot i chatbot.

 

Konkurs Polish Contact Center Awards jest najważniejszym w zakresie polskiej branży contact center i customer care/service.

Poznańskie Biuro Poznań Kontakt zakwalifikowano w kategorii „Doskonała komunikacja z klientami”. Ostatecznie przyznano mu wyróżnienie za projekt „Innowacyjne rozwiązania technologiczne w Urzędzie Miasta Poznania”. Dotyczy on dwóch usług ułatwiających kontakt z Miastem – voicebok i chatbot.

Pierwszy pełni funkcję automatycznego asystenta, który na podstawie algorytmu stara się zrozumieć intencje klienta, a następnie jak najszybciej przekierować go do właściwego konsultanta. Voicebot dostępny jest w dni powszednie między 7:30 a 20:00 pod numerem telefonu 61 646 33 44.

Z kolei chatbot sam próbuje udzielić odpowiedzi na pytania z zakresu działalności Miasta w formie tekstowej.

Zwycięzcą w kategorii “Doskonała komunikacja z klientami” została firma E.ON za projekt “Jakość 2.0”.