Aplikacja pozwala na uzyskanie informacji dotyczących komunikacji miejskiej. Istnieje od 2017 roku i jest na bieżąco aktualizowana, jednak pasażerowie często mają uwagi do sposobu jej funkcjonowania. Najnowsza aktualizacja ma być odpowiedzią na oczekiwania użytkowników.
Zmieniono wygląd aplikacji, co ma sprawić, że korzystanie z niej jest bardziej intuicyjne i prostsze. Dodano także rozkład jazdy, o co apelowali użytkownicy. Jest to alternatywa dla sprawdzania rozkładu używając Wirtualnego Monitora. Ten ostatni także został zaktualizowany poprzez dodanie piktogramów o cechach pojazdu, który będzie realizował dany kurs – m.in. czy jest on niskopodłogowy, czy ma rampę, czy jest wyposażony w biletomat, klimatyzację i ładowarki USB.
Ważną zmianą jest również udostępnienie aplikacji dla urządzeń z systemem iOS. Do tej pory obsługiwana była jedynie przez te z systemem Android.
Pozostawiono możliwość zapamiętywania najczęściej używanych przystanków, a także wyszukiwania tych, które są najbliżej użytkownika, na podstawie danych z GPS.
Użytkownicy często zwracają uwagi na problemy z szybkością przekazywanych powiadomień w aplikacji. MPK Poznań przyznaje, że regularnie stara się udoskonalać aplikację uwzględniając uwagi od pasażerów. Zachęca do korzystania m.in. z opcji „Sonda”, dostępnej w aplikacji, w której pod głosowanie poddawane są propozycje nowych funkcji i rozwiązań.