Będzie druga aplikacja do kupowania biletów komunikacji miejskiej

Nie tylko moBilet, ale też CallPay jest dostępny dla pasażerów komunikacji miejskiej, którzy zechcą zakupić bilet drogą elektroniczną. Ta opcja nie tylko nie zniknęła z Poznania, ale też rozszerzona zostanie o aplikację na telefony komórkowe.

Jeszcze niedawno poznaniakom groziło, że do dyspozycji będą mieli tylko jedną aplikację do zakupu biletów komunikacji miejskiej – nie będzie to najpopularniejszy w naszym mieście moBilet. Na szczęście Zarząd Transportu Miejskiego, który chciał zafundować poznaniakom taką zmianę, zrezygnował z przetargu uwzględniającego tylko jedną firmę.

W zamian poznaniacy dostali nie tylko przedłużenie działania dotychczasowej aplikacji (czyli moBilet) ale też zyskają zupełnie nową, działającą w systemie CallPay. Dotychczas CallPay oferował bilety elektroniczne, które można było kupować poprzez połączenie telefoniczne ze specjalnym numerem. Wkrótce zaś dostępna będzie aplikacja.

– Z jednej strony można standardowo zakupić bilet dzwoniąc pod odpowiedni numer, z drugiej strony zaś skorzystać z zakupu przy pomocy smartfonu, nie wykonując połączenia głosowego. Plusem aplikacji będzie na pewno łatwiejsza kontrola biletu, która będzie polegała jedynie  na pokazaniu biletu w zakładce aplikacji – tłumaczy Robert Pietras, dyrektor ds. rozwoju biznesu.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy ruszy aplikacja na telefony komórkowe.

Czytaj też:

Bilety w telefonie komórkowym także od 1 lipca