Podczas wydarzenia dzieci miały okazję zamienić się w małych odkrywców i stawić czoła przygotowanym dla nich zadaniom. A było z czym się mierzyć! Na trzech stanowiskach paleontologicznych, zbudowanych na parterze galerii wokół fontanny prowadzone były Warsztaty Młodego Paleontologa. Dzieci wzięły udział w zajęciach plastycznych, gdzie miały okazję między innymi złożyć szkielet dinozaura oraz zagrać w „Świat dinozaurów”. Nagrodami za ukończone warsztaty były zestawy archeologa oraz zabawkowe jajo dinozaura, z którego można wyhodować… swojego własnego gada! Zwycięzcy konkursów zdobywali również bilety do Multikina i Nowego ZOO oraz zabawki ufundowane przez sklep Lokomotyw.
Na drugim piętrze centrum handlowego odbyły się… wykopaliska, podczas których dzieci szukały zagubionych skamieniałości, a potem wymieniały je na nagrody. Do zdobycia opróczfigurek i jaj dinozaurów były zaproszenia do Yogolanu, Pierogarni oraz Spa Food na smaczne dania obiadowe i desery. Między kolejnymi wyzwaniami mali odkrywcy mogli stanąć oko w oko z dwoma mieszkańcami Parku Jurajskiego – tyranozaurem i triceratopsem. Oba gady wyglądały jak żywe i czekały na odważnych, którzy zrobią sobie z nimi wspólne zdjęcia. Pamiątkowe fotografie z dinozaurem drukowane były przez sklep Fotoviva.
Po wyczerpujących przygodach można było z kolei zjeść smakołyki przygotowane przez najmłodszych w DINO-kuchni. Udekorowane własnoręcznie rogaliki i babeczki, przygotowane pod okiem ekspertów kuchennych z Tupperware wyglądały co najmniej smakowicie.
Organizatorzy przygotowali równierż prezenty dla rodziców – zestawy ufundowane przez sklep Tchibo. Z okazji Dnia Dziecka także sklep C&A przygotowal specjalne kupony z rabatem – 25% na jedną rzecz z działu dziecięcego.
Pozytywne emocje wzbudził występ zespołu tanecznego FARCIK ze STUDIA TAŃCA ROMY JAKUBOWSKIEJ, który na co dzień trenuje w osiedlowym domu kultury NA PIĘTERKU. Na imprezie zatańczyły razem dwie grupy dzieci w wieku 3-7 lat, do mixu muzycznego, skladającego się z utworów o tematyce bajkowyej oraz najnowszych przebojów.
Partnerami akcji byli: C&A, Tchibo, Multikino, ZOO, Tupperware, Fotoviva, Lokomotyw, Strefa Smaku.