Z Teatralki na Kaponierę. Punkt Obsługi Klienta ZTM wrócił do pierwotnej lokalizacji

Piątek 18 listopada jest ostatnim dniem funkcjonowania tymczasowego Punktu Obsługi Klienta ZTM na Moście Teatralnym. Wraca on do swojej pierwotnej lokalizacji na poziomie -1 Ronda Kaponiera.

Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił tymczasowy Punkt Obsługi Klienta przy moście Teatralnym na czas przebudowy ronda Kaponiera. Wraz z oddaniem do użytku tego węzła komunikacyjnego, do dyspozycji mieszkańców przekazano też wyremontowany POK. Tymczasowy pawilon przy Teatralce kończy działalność już w piątek 18 listopada.

Punkt pod Kaponierą obsługuje klientów od ponad dwóch tygodni. Znajduje się naprzeciwko wejścia od strony od ul. Zwierzynieckiej. Nowoczesny POK Kaponiera oferuje pasażerom trzy stanowiska. Mają oni również do dyspozycji stolik służący wypełnianiu druków lub wniosków oraz pisaniu dokumentów. Jest miejsce na ulotki informacyjne, a także – kącik dla dzieci. W lokalu umieszczono też monitor z informacjami ile minut pozostało do odjazdu pojazdów linii przebiegających przez ten węzeł.

POK Kaponiera jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00.

W Punkcie pod Kaponierą można skorzystać ze stanowiska Biura Obsługi Klienta (czynnego w od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 17.00). W BOK można m.in.: złożyć wniosek, reklamację, odwołanie lub otrzymać zaświadczenie o ważności biletu.

POK Kaponiera daje też możliwość doładowania karty PEKA oraz kupna jednorazowego biletu czasowego. Można w nim także:

– złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,

– odebrać imienną kartę PEKA,

– kupić kartę PEKA na okaziciela,

– zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,

– zapłacić opłatę dodatkową,

– uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach biletowych.

Przy Punkcie znajduje się czytnik PEKA, na którym można sprawdzić stan karty, a także biletomat. Oprócz tego w obrębie węzła Kaponiera pasażerowie mają także do dyspozycji sześć biletomatów uruchomionych na przystankach:

– rondo Kaponiera na moście Uniwersyteckim (2x),

– rondo Kaponiera na ulicy Roosevelta (2x),

– rondo Kaponiera na poziomie -2 (2x)