W ubiegłym roku, Stary Broawr podpisał 40 umów zarówno z nowymi najemcami, jak i tymi, którzy go przedłużali.
W gronie nowych użytkowników pojawiło się aż 18 nowych marek. Wśród nich m.in. Freya, Jack & Jones, Intimissimi & Calzedonia, Minty Dot, Martes Sport, Berlitz, Organique, Selectshop i Chop Barber Shop.
2017 rok był także rokiem, w którym wygasały umowy wieloletnich. Mijało bowiem10 lat od otwarcia skrzydła Pasaż, czyli tzw. “nowej części”Starego Browaru.
Ubiegły rok oznaczał także modernizacje i wprowadzanie nowych konceptów, które dotyczyły zarówno salonów jak i powierzchni wspólnych. Ogromną popularnością cieszyły się również umowy na stoiska na powierzchniach wspólnych i pop-up store’y.
W 2017 roku, w formie “wysp” w Starym Browarze, pojawili się m.in. Lexon, Selva, Magda Hasiak, Karlik, Nature Glass, AleWorek, Drobiny Czasu, Goplana, Electra i Milov.
Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się Lodovnia, w której można było kupić lody naturalne. Zaprojektowana przez pracownię Mode:lina, swoim futurystycznym wyglądem wzbudziła zainteresowanie na całym świecie.
Dyrektor Starego Browaru zwraca uwagę także na inny aspekt 2017 roku. Zdecydowanie był to rok przełomowy pod względem oferty dla dzieci. Poza pokojai dla rodziców z dziećmi, a także placu zabaw w parku, powstała również sala zabaw Leopark. Powrócił również sklep Smyk.
Co cieszy wielu klientów i odwiedzających, w ubiegłym roku przeprowadzono również modernizacje i remont wszystkich toalet w budynku, a w parku pojawiły się nowe nasadzenia.