Historia, natura, architektura, nowoczesność, mieszkańcy – to wszystko ma wpływ na to, jak postrzegany jest dany region.
Wielkopolska regularnie promuje się zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami, zachęcając nie tylko turystów, ale także samych Wielkopolan, do odkrywania wyjątkowych miejsc w regionie.
Niedawno powstał nowy klip promocyjny, którego motywem przewodnim jest ukazanie Wielkopolski jako miejsca gościnnego, w którym każdy może czuć się swobodnie i znaleźć coś dla siebie.
Film zrealizowano w ośmiu charakterystycznych wielkopolskich lokalizacjach: Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie, Gród Pobiedziska na Szlaku Piastowskim, Parowozownia w Wolsztynie, Olandia w Krainie Stu Jezior, Katedra w Poznaniu, Kopalnia Soli w Kłodawie, Wielka Pętla Wielkopolski w Pyzdrach oraz Zamek w Gołuchowie.
W każdym z tych miejsc przedstawione są historie różnych bohaterów o różnorodnych zainteresowaniach i wymaganiach w zakresie turystyki.
Spot zmontowano w czterech wersjach czasowych – 5, 15, 30 i 45 sekund), dzięki czemu może być pokazywany w różnych sytuacjach i miejscach. Dystrybuowany będzie w telewizji, kinach, pojazdach transportu zbiorowego, YouTube oraz platformach VOD.
Wielkopolska Organizacja Turystyczna zachęca nie tylko do obejrzenia, ale także udostępniania spotu kolejnym osobom, by zachęcić jak najwięcej osób do odkrywania wielkopolskiego regionu.