Ślad swojej obecności w postaci meldunku premiowanego punktami można było zostawić w 180 lokalizacjach. Przez cały weekend do gry włączyło się 167 uczestników. Jej kulminacyjnym punktem był flashmob z udziałem 187 osób. Wszyscy, którzy w sobotę wieczorem, wspólnie z innymi uczestnikami akcji „Poznań za pół ceny”, zameldowali się na Starym Rynku, otrzymali w nagrodę okolicznościowe koszulki.
Wykorzystując aplikację Foursquare’a z której na całym świecie korzysta już ponad 30 mln osób, z czego co tysięczny użytkownik jest Polakiem, Poznań zaproponował mieszkańcom, turystom oraz partnerom akcji „Poznań za pół ceny” przetestowanie możliwości aplikacji łącząc to z niestandardową zabawą.
Do gry można było bezpłatnie dołączyć na stronie www.check-in.poznan.pl. Podczas dwudniowej rywalizacji dokonano 1508 czekinów, otrzymując przy tym 114 bonus ów w postaci dodatkowych zniżek. W sumie wszyscy uczestnicy gry „Check-in Poznań” zdobyli blisko 30 tys. punktów.