Od początku tego sezonu, a więc od czasu, kiedy Kolejorzowi wygasła umowa z firmą odzieżową S.Oliver, Lech nie posiada sponsora strategicznego i występuje na koszulkach z logotypem wygrajzycie.pl.
Nowy sponsor miałby również na zasadzie pakietu wykupić nazwę poznańskiego stadionu, co byłoby dużym zastrzykiem gotówkowym dla Lecha.
Stadion, choć należy co prawda do miasta, to jednak zarządza nim Lech poprzez spółkę Marcelin Management i to właśnie Kolejorz dostanie większość środków ze sprzedaży nazwy obiektu wybudowanego na EURO 2012.
Miasto z takiej transakcji otrzymałoby 30%, jednak nie mogłoby to być mniej niż jeden milion złotych rocznie. Za sprzedaż praw do nazwy stadionu w Warszawie Legia otrzymuje od sponsora sześć milionów złotych. Lech mógłby liczyć zapewne na zbliżoną kwotę.
Jak zapewnia lechpoznan.net transakcja może zostać domknięta już niedługo, być może nawet w przyszłym tygodniu. Chyba wszyscy na to czekamy.