zysk

Tadeusz Zysk startuje z hasłem “Dobra zmiana”, mimo to nieustannie nawiązuje do przeszłości: poczynając na średniowiecznych modelach społecznych, poprzez Bismarcka, kończąc na wspominkach ze studenckich lat PRL-u. – Model anglo-saski, powstały w średniowieczu, u nas jest ewidentnie szkodliwy – o powodach odległości kamupsu Morasko od centrum opowiada właściciel 21-letniego wydawnictwa, odpowiedzialnego za dystrybucje m.in “Gry […]

Tadeusz Zysk startuje z hasłem “Dobra zmiana”, mimo to nieustannie nawiązuje do przeszłości: poczynając na średniowiecznych modelach społecznych, poprzez Bismarcka, kończąc na wspominkach ze studenckich lat PRL-u.

– Model anglo-saski, powstały w średniowieczu, u nas jest ewidentnie szkodliwy – o powodach odległości kamupsu Morasko od centrum opowiada właściciel 21-letniego wydawnictwa, odpowiedzialnego za dystrybucje m.in “Gry o tron”. Polityczny coming out popełnił w roku 2014, decyzję motywując: “Nie należę do PiS-u, ale zgadzam się z programem parii”. – Płacimy cenę PRL-u i wyrzucania krnąbrnych studentów na obrzeża miasta.

Ucinać rozmiłowanie Zyska próbuje Joanna Schmidt, “jedynka” poznańskiej Nowoczesnej. Siedząc z lewicą po ręce prawej, prawicą po lewej, ekonomistka z zerowym

– Czy możemy mowić o przyszłości?

Zerowe  

– Może państwa pogodzę…