Telefon Porad Cyfrowych pomoże założyć profil zaufany i zarejestrować się na szczepienie

Różnice między zapisem a rejestracją na szczepienie, Internetowe Konto Pacjenta, profil zaufany – to część zagadnień, które w najbliższych tygodniach będzie realizowana w ramach Telefonu Porad Cyfrowych w Poznaniu.

W ramach Telefonu Porad Cyfrowych do tej pory pracownicy Centrum Inicjatyw Senioralnych odpowiadali na pytania i problemy w zakresie np. obsługi komputera, smartfona, tabletów czy aparatu fotograficznego. Podpowiadają w jaki sposób np. odebrać maile, założyć konto na portalu społecznościowym, pobrać aplikacje czy zgrać zdjęcia z telefonu na komputer.

W związku z rozpoczęciem Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19, przez najbliższe tygodnie dyżur będzie poświęcony wątkom związanym ze szczepieniami.

Pracownicy będą udzielać informacji dotyczące m.in. tego, w jaki sposób założyć profil zaufany – tymczasowy i stały, jak znaleźć kontakt do konkretnych przychodni czy w jaki sposób dokonać rejestracji.

Dyżury odbywają się od poniedziałku do środy w godz. 10:00-14:00. Wsparcie dostępne jest pod numerem telefonu: 603 489 205.

Na konsultacje nie obowiązują zapisy.