Mind Park: jak wspierać markę w mobilnych mediach?

Tym razem gościem spotkania będzie Borys Wróbel, propagator wielokanałowego wspierania marek w mobilnych mediach. Spotkanie z cyklu Mind Park, które odbędzie się w Poznańskim Parku Technologiczno Przemysłowym przy ul. 28 Czerwca 406 12 grudnia o godzinie 17.

Celem projektu Mind Park jest wymiana myśli i stymulowanie przedsiębiorczości. Każde spotkanie to opowieść, która pozwala zrozumieć jak osiąga się sukces w biznesie. Do udziału w projekcie zapraszamy znane twarze biznesu, wizjonerów i autorytety biznesowe, które osiągnęły sukces i dziś dzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem z tymi, którzy dopiero rozpoczynają przygodę
z biznesem.
Wystąpienia prelegentów skupione są na praktycznych aspektach prowadzenia firmy i tworzeniu innowacyjnych projektów. Całość podzielona jest na dwie części: pierwsza, oficjalna to przekaz kluczowej idei spotkania. Druga to dyskusja i kuluarowe rozmowy.

Borys Wróbel to założyciel 1APP – wyspecjalizowanego software house’u tworzącego rozwiązania mobilne i webowe dla znanych marek. Mentor spotkań start-upowych, prelegent i członek paneli eksperckich na konferencjach poświęconych kreacji oraz komunikacji marek w nowych mediach.
– Temat grudniowego Mind Parku odbiega merytorycznie od poprzednich, poświęconych głównie kontaktom z inwestorem. Teraz dla odmiany mówić będziemy o rzeczach, o których należy pamiętać na etapie budowania własnej marki – mówi Piotr Juskowiak, menedżer PPTP.
– Borys Wróbel, jako jeden z ekspertów i weteranów rynku mobilnego w Polsce, postara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego działania mobile powinny być planowane wspólnie z całym planem aktywności marki i nowej firmy – dodaje Kamila Żyżkowska, organizator spotkania. –  Czy to aby nie mobile szczególnie napędza social media? I jak to wszystko połączyć?
 
Poprzednie spotkania z serii Mind Park swą obecnością zaszczycili znani animatorzy biznesu: Andrzej Głowacki, założyciel i prezes spółki doradczo-inwestycyjnej DGA S.A, i Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Group, twórca wiodącej polskiej grupy funduszy venture.
Mind Park to projekt otwarty. Udział w prelekcjach jest bezpłatny i ogólnodostępny. Wszystkie prezentacje ze spotkań dostępne są także w formie on-line na stronie projektu www.pptp.pl/mindpark.