Do tego prestiżowego konkursu, kwalifikowane są „produkty turystyczne” najbardziej atrakcyjne, nowatorskie i przyjazne dla turystów. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej gali 24 października na „Tour Salon 2014” w Poznaniu.
Jak – To sukces tym większy, że Brama Poznania ma dopiero niecałe pół roku – podkreśla Tomasz Kayser, zastępca prezydenta Poznania. – Do tego odebraliśmy właśnie nagrodę za 5 miejsce w plebiscycie magazynu National Geographic Traveler 7 Nowych Cudów Polski 2014 z rąk Martyny Wojciechowskiej, redaktor naczelnej magazynu. Do głosu internautów doszło więc uznanie ekspertów.
Nagrodą w konkursie jest Certyfikat i promocja Bramy Poznania przez Polską Organizację Turystyczną w kraju i zagranicą. Zwycięstwo daje nam także możliwość ubiegania się o prestiżowy „Złoty Certyfikat” POT w kolejnych edycjach konkursu.