Tegorocznym hasłem wydarzenia jest „Nowe wyzwania i trendy w globalnym świecie medialnym”. Konferencja od lat jest stałym punktem w kalendarzu branży telekomunikacyjnej, telewizyjnej i kablowej, jako największa tego typu w tej części Europy.
Poza licznymi mediami, nadawcami i operatorami sieci zarówno polskimi jak i zagranicznymi, wśród gości pojawią się również przedstawiciele m.in. Komisji Europejskiej, rządu czy Parlamentu, a także dostawców i producentów treści audiowizualnej, infrastruktury, sprzętu czy rozwiązań technologicznych z różnych państw.
W programie znalazły się panele i dyskusje m.in. na tematy związane z przyszłością rynku reklamowego w Polsce, finansowaniem mediów publicznych czy kształtowaniem wspólnego rynku w zakresie sportu, świata cyfrowego i oczekiwań klientów.
Konferencja organizowana jest przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej oraz Polską Fundację Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej. Nie zabraknie uroczystej Gali, podczas której już po raz jedenasty wręczona zostanie prestiżowa nagroda Złota PIKE.
Konferencji towarzyszy Wystawa, na której swoją ofertę produktów i usług zaprezentują największe firmy z branży. Wśród nich, obecne są także portale codziennypoznan.pl oraz ipolska24.pl, które są partnerami medialnymi wydarzenia.
W tym roku, na uczestników Konferencji czekają również wyjątkowe doznania zapachowe. Firma scent-art.com, aromatyzuje całe wydarzenie zapachami, które odpowiadają najważniejszym nowym programom telewizyjnym w czołowych polskich stacjach.
Konferencja odbywa się w dniach 9-11 października.