Remont miał rozpocząć się już 14 listopada, jednak przez pierwsze dni robotnicy nie byli widoczni dla podróżnych. Dopiero niedawno pojawił się ciężki sprzęt – obecnie zaś roboty idą pełną parą. O ile oczywiście tak można określić cząstkowy remont…
Na peronach 4 i 4a uzupełniana jest nawierzchnia asfaltowa. Pasażerowie pociągów muszą liczyć się z drobnymi utrudnieniami. Rozpoczęło się także malowanie wiat na peronach 5 i 6. To jednak wszystko, co się zmieni w tej części dworca PKP.
Patrząc jednak na to, co zrobiono podczas “remontu” peronów 1-3 nie wiadomo, czy taki tymczasowy remont nie jest lepszym rozwiązaniem. Daje bowiem nadzieję, że kompleksowa renowacja peronów 4-6 (która ma się zacząć w przyszłym roku) będzie przeprowadzona przynajmniej w takim samym standardzie, jak na innych dużych dworcach PKP w Polsce: Krakowie, Warszawie Wschodniej czy też Wrocławiu.