“Youtuberzy” nawiedzą Poznań!

AdBuster, CTSG, Wobec Obiektywu, Cichy Wuj – jeżeli te terminy nic wam nie mówią, to znaczy, że raczje nie korzystacie z serwisu Youtube. Jeśli jednak będziecie chcieli się dowiedziec, o co w tym chodzi, to zajrzyjcie 11 kwietnia do Starego Browaru, gdzie odbędzie się spotkanie z popularnymi polskimi tzw. “youtuberami”.

To już drugie takie spotkanie organizowane przez Stary Browar i CupSell.pl. W poprzednim, które odbyło się na rozpoczęcie trwającego właśnie roku szkolnego, wzięło udział kilka tysięcy osób.
– W Starym Browarze konsekwentnie łączymy świat online i offline – przekonuje Barbara Banat, rzecznik Starego Browaru. – Od lat jesteśmy pionierem we wprowadzaniu nowych technologii w codzienność kompleksu Stary Browar, w social mediach – na Facebooku, Instagramie i Tweeterze, mamy duże grono zaangażowanych fanów. To rzeczy, których nie da się wypracować inaczej niż pełną otwartością na rzeczywistość online. W Starym Browarze, wśród zabytkowych cegieł i postindustrialnych przestrzeni, zawsze znajdzie się dla niej przyjazna przestrzeń. Sukces takich wydarzeń jak spotkania społeczności YouTuberów to miłe potwierdzenie tego, że obrany przez nas wiele lat temu kierunek jest ceniony przez naszych klientów – świadomych, aktywnych online, wymagających konsumentów.

Podczas wydarzenia pojawią się zarówno znani youtuberzy, którzy cenią spotkania z fanami i interesują się nie tylko udziałem w wydarzeniach komercyjnych, jak i ci, którzy dopiero budują swoje kanały. W Starym Browarze będą mieli okazję do poznania nowych osób, zdobycia kontaktów, wymiany doświadczeń i spędzenia czasu w gronie fanów i prawdziwych miłośników YouTuba. W trakcie wydarzenia Aktualności Polskiego Youtuba będą nagrywać “reportaż”, podczas którego przeprowadzą rozmowy z “youtuberami” i zadadzą im pytania postawione przez fanów.

Potwierdzeni goście: AdBuster (888 tys. subskrypcji, 99 mln wyświetleń), Wobec Obiektywu (246 tys. subskrypcji, 20 mln wyświetleń), CTSG (224 tys. subskrypcji, 36,6 mln wyświetleń), Sheo (184 tys. subskrypcji, 22,7 mln wyświetleń), DeeJay Pallaside (177 tys. subskrypcji, 23 mln wyświetleń), Cichy Wuj (150 tys. subskrypcji, 16 mln wyświetleń), Serafin (168 tys. subskrypcji, 12,7 mln wyświetleń), Matt Olech, Prezes CupSell, Chocolate Milk, Szczery, Cyprian Bieniarz, Ms Melevis, Ika Ever, Nosia, Pathmage Gaming, Taoczin, Nieetyczna, Fakiś, Szakal, Lilly, Wybrakowana, Robson, Cyprian!, Mind Of Laura (lista nie jest jeszcze zamknięta).

Rejestracja: od piątku 10 kwietnia, Punkt Informacyjny Starego Browaru przy Szachownicy. Rejestaracja nie jest obowiązkowa, ale na pierwszy tysiąc osób czekają opaski Uczestnika 2 Meet Up-u uprawniające do atrakcyjnych zniżek w sklepach i restauracjach Starego Browaru. Więcej informacji na miejscu, stronie internetowej i Facebooku Starego Browaru i wydarzenia.

Program Stary Browar & CupSell 2 Meet Up:
sobota, 11 kwietnia 2015, Szachownic, Stary Browar, ul Półwiejska 42, Poznań

13.00 – powitanie przez Prezesa CupSell, zaproszenie uczestników pierwszego panelu i zapowiedź gościa specjalnego

13.20 – 14.20 – PANEL VLOGERÓW (m.in. Wobec Obiektywu, Matt Olech, Serafin, ChocolateMilk*)
„Jak zmienił się YouTube przez ostatni rok i czy dał YouTuberom przepustkę do realizowania innych marzeń?”
Q&A – pytania publiczności

14.20 – 15.00 – autografy

15.00 – 16.00 – Filmpoint – warsztaty „Obraz, dźwięk i montaż – czyli jak dobrze nagrać vloga?”
Dla vlogera pomysł i charyzma to nie wszystko. Żeby złapać dużo subów i wyświetleń filmy muszą dobrze brzmieć i wyglądać. A nikt nie chce tracić długich godzin na montażu, ani tysięcy złotych na sprzęt. Na warsztatach będzie można dowiedzieć się na czym i jak się nagrywać oraz na czym i jak się ‘montować’, aby osiągnąć jak najlepszy efekt, z jak najmniejszym wysiłkiem. Poprowadzi je Wojciech Hołysz, współzałożyciel Filmpoint oraz Whalla Labs, prowadzący vlog Poznań Startup, absolwent akceleratora startupów Huge Thing, doświadczony reżyser, producent, operator i ewangelista video marketingu. Dodatkowo prowadzi szkolenia i warsztaty z projektowania i prowadzenia komunikacji video w biznesie. Online video zajmuje się od 7 lat.

16.00 – 17.00 – PANEL GAMERÓW (m.in. DeeJay Pallaside, CTSG, Taoczin, Cichy Wuj*)
“Ostatni rok na YouTube i zmiany, jakie zaszły w świecie YouTuberów”
Q&A – pytania publiczności

17.00 – 17.10 – pokaz mody w formie tańca – formacja Outlawz Crew

17.10 – 17.30 – przerwa na autografy

17.30 – 18.00 – występ śpiewających YouTuberów IkaEver i Sheo

18.00 – zamknięcie imprezy