Warta Poznań z nowym sponsorem. Metoda małych kroczków kluczem do sukcesu?

Warta Poznań pozyskała nowego sponsora. Logo sieci salonów optycznych Bloch Optyk pojawi się na koszulce meczowej Artura Marciniaka. Co ciekawe, współpraca zawodnika z firmą ma swoje początki kilkanaście lat temu.

Umowa została podpisana między firmą Bloch Optyk, Wartą Poznań oraz Arturem Marciniakiem. Obowiązywać będzie do końca obecnego sezonu ligowego. Jeden z najbardziej doświadczonych zawodników “Zielonych” będzie nosił na rękawku swojej koszulki meczowej logo firmy.

Jak wyjaśniał podczas konferencji prasowej Wieńczysław Bloch, zdecydował się na współpracę, ponieważ widzi pozytywne zmiany, jakie zachodzą w klube. Porównał to do czasów, gdy w podobny sposób sponsorów pozyskiwał Lech Poznań. Wybór Marciniaka także nie był przypadkowy.

“W 2006 roku wspierałem Kolejorza. Wtedy zdecydowałem się na finansowanie kontraktu Artura Marciniaka. Byłem dumny, gdy podczas meczu występował w koszulce, na której było logo mojej firmy Bloch Optyk. Po 13 latach historia zatacza koło. Artur znów będzie miał na rękawku swojej koszulki reklamę salonów Bloch Optyk”

Wieńczysław Bloch

Wielu porównuje drogę “małych kroczków” Warty Poznań do historii ponownego budowania marki na rynku przez Kolejorza.

Jak mówi właściciel Warty Poznań, Bartłomiej Farjaszewski, dla klubu ważny jest nie tylko aspekt finansowy umowy, ale także prestiż.

“Fakt, że we wspieranie Warty Poznań zaangażował się tak ceniony i szanowany przedsiębiorca, to dla nas wyróżnienie. Wsparcie, które uzyskujemy pozwoli nam jeszcze lepiej realizować ambitne plany rozwoju naszego klubu”

Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań