Punkt był zamknięty na czas prowadzonej modernizacji. W ramach prac odnowiono hol wejściowy, który prowadzi do lokalu. Wymieniono posadzkę, sufit oraz oświetlenie. Po zakończeniu robót możliwe jest ponowne otwarcie, co planowane jest na 14 lutego.
Placówka będzie czynna od poniedziałku do piątku od 6:00 do 20:00.
W Punkcie Obsługi Klienta możliwe jest:
– doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
– kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
– składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
– kupno karty PEKA na okaziciela,
– zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
– opłacanie opłat dodatkowych,
– informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
– składanie reklamacji w formie pisemnej,
– otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA.