Punkt obsługi Klienta ZTM na Jana III Sobieskiego nieczynny!

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu uprzejmie informuje, że z powodu konieczności przeprowadzania remontu w budynku dworca autobusowego przy osiedlu Jana III Sobieskiego od 12 do 18 listopada Punkt Obsługi Klienta ZTM w tej lokalizacji będzie nieczynny.

Pasażerowie chcący kupić bilety mogą skorzystać z biletomatu usytuowanego na przystanku tramwajowym „Jana III Sobieskiego” na pętli PST lub Eurokiosku zlokalizowanego na przystanku tramwajowym „Jana III Sobieskiego” na pętli PST. Kiosk czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 5.00 do 17.00 oraz w soboty w godz. od 6.00 do 12.00.

Najbliższy Punkt Obsługi Klienta ZTM znajduje się przy rondzie Kaponiera. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00. Pasażerowie, którzy nie odbiorą kart (PEKA, KOMkarta) do dnia 8 listopada 2013 r. w Punkcie Obsługi Klienta ZTM na dworcu autobusowym przy os. Sobieskiego są proszeni o ich odbiór w Punkcie Obsługi Klienta na Kaponierze.

Zarząd Transportu Miejskiego przeprasza Klientów za wszelkie niedogodności, które powstały w związku z remontem w budynku dworca.