Szkolenia biznesowe dla firm w Poznaniu

Poznań jest dynamicznie rozwijającym się miastem. To biznesowe serce całej Wielkopolski. Tu swoje siedziby mają również firmy o znaczeniu ogólnopolskim. Poznański rynek szkoleniowy jest coraz bardziej wymagający. Niełatwo znaleźć firmę szkoleniową spełniającą wysokie wymagania. Jedną z takich firm istniejących na rynku nieprzerwanie od 10 lat jest Delta Training.

Firma Delta Training specjalizuje się w szkoleniach zamkniętych, szytych na miarę dla pracowników firm.  Prowadzi szkolenia sprzedażowe, szkolenia menedżerskie, szkolenia dotyczące integracji zespołu i rozwoju osobistego. Dodatkowo wydzielony zespół konsultantów odpowiada za realizację procesów Assessment Center i Development Center oraz feedback 360 stopni.

Oto 6 powodów, dla których poznańskie firmy powinny postawić na szkolenia z firmą Delta Training:

1. Szkolenia potwierdzone badaniami.

Firma w swoich rozwiązaniach szkoleniowych kieruje się wynikami rzetelnych badań psychologii eksperymentalnej, metaanalizami badań (potwierdzenie danej techniki, mechanizmu w kilkuset badaniach, a nie tylko w jednym). Dzięki takiemu podejściu uczestnicy szkoleń mają pewność, że techniki, sposoby działania, które poznają i trenują są skuteczne i dodatkowo wiedzą dlaczego. Firma na bieżąco śledzi wyniki badań w wiodących ośrodkach naukowych na świecie oraz efekty skutecznych wdrożeń do biznesu. Wiele artykułów można znaleźć na stronie firmy w zakładce „Badania i rozwój.” Nie strać więc okazji do nawiązania współpracy z firmą Delta Training.

2. Innowacyjne podejście potwierdzone nagrodami.

W związku z tym, że firma specjalizuje się w szkoleniach zamkniętych dla firm, to ściśle współpracuje z nimi przy przygotowaniu programów szkoleniowych uwzględniając specyficzne potrzeby klientów. Tak powstała usługa RoCognition stworzona wspólnie przez Delta Training i kancelarię prawną Rö Radwan-Rohrenscheft Petruczenko Piechota. To rozwiązanie polega na bliskiej współpracy prawników z psychologami, by lepiej rozpoznawać strony sporu prawniczego. Firma szczyci się tym, że usługa zdobyła najważniejszą nagrodę w kategorii  „najbardziej innowacyjne rozwiązanie na rynku prawniczym w 2017 roku” w prestiżowym Rankingu Kancelarii Prawnych organizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita.”  

3. Szkolenia dopasowane do potrzeb.

Delta Training zdobyła znakomitą reputację na polskim rynku m.in. dzięki precyzyjnemu dopasowywaniu programów szkoleniowych do potrzeb klientów. Dotyczy to poznawania specyfiki działania firmy klienta, produktów i usług, używanego języka, celów biznesowych i otoczenia konkurencyjnego. Dzięki temu możliwe jest następnie stworzenie zadań i ćwiczeń zakotwiczonych w rzeczywistym, zawodowym świecie uczestników szkoleń. Etap przygotowań do szkoleń jest bardzo ważny i wymaga dużego wysiłku i zaangażowania. Warto jednak to zrobić. 

4. Doświadczenie pracy z korporacyjnymi, wymagającymi klientami.

Delta Training współpracuje z dużymi, wymagającymi, międzynarodowymi korporacjami. Do klientów firmy należą m.in. Leroy Merlin Polska, Grupa Sanofi, Teva Polska, Makro Cash & Carry S.A., AXA Polska, TAURON Polska Energia S.A., Grupa Adamed i wielu innych. Pełne zestawienie klientów i rekomendacji można znaleźć na stronie firmowej DeltaTraining.pl. 

5. Profesjonalni trenerzy.

Firmę Delta Training tworzą trenerzy z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku. Są ekspertami w swoich dziedzinach regularnie zapraszanymi przez najważniejsze media w Polsce do dzielenia się swoją wiedzą i opiniami. Firma gwarantuje, że każdy z jej trenerów poprowadzi szkolenie na takim samym, wysokim poziomie. 

6. Gwarantowane korzyści ze szkoleń dla firm.

Szkolenia pracowników prowadzone przez firmę Delta Training pomagają przede wszystkim osiągać cele biznesowe. Dodatkowymi korzyściami z inwestowania w szkolenia pracowników jest wzrost lojalności. To niezwykle ważne na obecnym rynku pracy, gdy zaczyna brakować dobrych pracowników. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonymi przez londyński Chartered Institute of Personnel and Development, 95 proc menedżerów HR uważa szkolenie pracowników za kluczowe narzędzie budowania lojalności. Szkolenia pomagają również zwiększyć zaangażowanie pracowników oraz ich integrują. Szkolenia się po prostu opłacają. Amerykańska firma Motorola obliczyła, że za każdego dolara wydanego na programy szkoleniowe dla pracowników zyskała 30 proc.na efektywności i to zaledwie w ciągu trzech lat. Zgodnie z raportem Oxford Economics koszt pozyskania nowego pracownika (rekrutacja plus wdrożenie w zadania w firmie) wynosi około 30 tys. dolarów. Tymczasem średnie wydatki na szkolenia w przeliczeniu na jednego pracownika wynoszą rocznie 1500 dolarów. Czysty zysk.

//